Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Outfit | Bordeauxrode Bomberjack by Bershka


Nu de temperaturen omhoog gaan, is het heerlijk om er weer eens op uit te gaan..



Vorige week ging ik erop uit met een vriendin van mij, om outfitfoto's te maken voor een artikel! We hielden het deze keer op 1 locatie. Ik wilde een neutrale achtergrond, voor het perfecte plaatje.


Een paar maanden geleden kocht ik van Marktplaats deze paar schoenen. Ik moest een keuze maken tussen deze, de Nike All Black Huaraches, of de witte Adidas Superstars. Ik ben iemand die graag origineel wil zijn, dus ik koos voor de Nikes. Ik was nooit echt zo'n fan van Nike sneakers, maar deze zijn toch we echt geweldig. Ik kan hier gemakkelijk een hele dag op lopen, zonder pijn etc. De schoenen zijn dankzij de zwarte kleur gemakkelijk te combineren en maakt eigenlijk elke outfit wel compleet.




Mijn outfit is een schooloutfit van mij. Het shirtje wat ik draag kocht ik op vakantie bij de NewYorker, en ik ben echt verliefd op de quote! "Monday is cancelled, go home." De bordeauxrode bomberjack kocht ik pas nog bij de Bershka, toen ik een dagje Groningen ging, de kleur is echt prachtig. De kleuren passen perfect bij elkaar. Deze outfit is dus echt iets voor de zomer!

Wat is jouw favoriete zomeroutfit?
Liefs, Fardau

Top - NewYorker

Bomberjack - Bershka

Jeans - Pieces

Sneakers - Nike All Black Huaraches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x