Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Best gelezen artikelen in mei 2016!


We zitten alweer bijna in eind juni, time flies.. Tijd om eens terug te blikken op de vorige maand. 



Welke artikelen werden in de maand mei het best gelezen op mijn blog? Kijk je mee?

5. Fashion / Summer Outfit Combinations
Dat een artikel als dit, in de top vijf staat, verbaast mij. Dat het een artikel is over zomer outfits, dat dan weer niet. Ik vind het erg leuk om te zien dat deze in de top 5 staat.


4. OOTD // MEET YOU IN PARIS
Dat OOTD'S in de smaak vallen, dat heb ik inmiddels in mijn statistieken kunnen zien. Ik had dan ook wel verwacht dat dit artikel goed bekeken zou worden, alleen had ik niet verwacht dat dit artikel op nummer 4 zou staan.


3. Review: Max & More Lipstick
Jaaaa, Action items blijven geliefd bij jullie. Supergaaf om te zien dat dit artikel zo goed is ontvangen. Ik kocht ook heel wat leuke items bij de Action, en nu op dit moment wat minder. Omdat ik me liever bezighoud met exclusievere merken. Binnenkort komen er nog wel meer Action items..


2. Shoplog; Bestelling Makeupmusthaves
Tja, ik kan alleen zeggen dat ik heel trots op de foto's in dit artikel ben. En natuurlijk dat dit artikel zo vaak is bekeken. Hoi exclusievere merken!


 1. Wishlist: MINIINTHEBOX Watches
Budget doet het altijd goed, op mijn blog!


Ken jij één van deze artikelen? 
Wat vind jij het leukste artikel van mij die jou is bijgebleven?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x