Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Chunky Boots Soft


Jarenlang droomde ik van het kunnen dragen van chelsea boots met een blokhak, maar in mijn hoofd zat altijd de gedachte..



Dat deze laarzen niet voor mij, met mijn lange benen, waren weggelegd. Totdat ik mijn droompaar voorbij zag komen op Comegetfashion, en ze toch maar even voor de zekerheid bestelde..





Pieces Jeans - Comegetfashion Chunky Boots Soft 

Een jaar geleden paste ik al de geliefde chelsea boots aan bij de Bristol, maar dit paar helaas zonder een grote blokhak. Mijn maat zat er niet tussen, dus ik heb ze toen besteld via internet. Totdat ik afgelopen zondag dit paar bij Comegetfashion voorbij zag komen, en ze gewoon móest kopen. Stiekem, heb ik ze eigenlijk gekocht, aangezien mijn moeder het totaal niet met mij eens was. Ze vond het geen goed idee, dat ik schoenen via internet zou bestellen. Maar wonderbaarlijk genoeg pasten ze perfect! En wat ook nog iets leuks is, dat mijn benen nu niet zo lang lijken, maar ik nu wel 1.92 meter ben, oeps.. 

Ik ben zo blij dat ik nu mijn droompaar heb gevonden! In mijn ogen zijn het gewoon echte eyecatchers en maken ze elke outfit perfect af. 

Wat vind jij van deze schoenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x