Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Coral Crazy! #Fashion.

Hee!

Vandaag ga ik het hebben over de kleur: Koraal roze! Dé lente en zomertrend van 2013. En weetje wat zo fijn is? Deze kleur past bij elke huidskleur en bij iedere haarkleur! ♥

Ik ga jullie vandaag een beetje inspiratie geven over Koraal roze Fashion. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en veel plezier met lezen! ♡




Een ontzettend leuke bloem voor in je haar, leuk voor naar een feestje of iets anders. Als je je basic' outfit nét iets kleurrijker wilt maken, is dit ideaal! Haarbloem €5,95. (Bijou Brigitte).


Wauw, wat is deze ontzettend mooi. Het is een tunnelsjaal, koraal roze panterprint met een randje neon' groen/geel erin! Superleuk, wauw.. €12,95. (Bijou Brigitte).


Een superleuke top! Hij is in 3 laagjes verdeeld, over elkaar heen. Wat een soort 'waterval' effect geeft. Echt supertof <'3. Top €14,95. (H&M Divided).


Deze tops, die vind ik echt ontzettend leuk. Ik heb er zelf 2, een zwarte van de H&M en nog een blauwe van een ander merk. En 't is zó leuk te combineren. Met bijvoorbeeld een ketting, een blazer erover heen en noem maar op! Top €7,95. (H&M Divided).


Jaja, een blouse! Echt een supermooie blouse, vind ik. Hij loopt aan de achterkant iets langer dan aan de voorkant en dat geeft altijd zo'n leuk effect ❤. Blouse €19,95. (H&M Divided).

'T valt me trouwens op, dat je 2 verschillende soorten Koraal Roze' kleuren hebt. Een wat fellere neon' Koraal roze en een iets wat lichtere. :)


Ballerina's ! Handig voor deze tijd, vooral omdat het nu echt warmer weer word! ❥
€9,95. (H&M).

Dit was mijn artikel alweer!
Laat even als jullie willen, een reactie achter wat jullie willen zien. 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! ♥♥
Bedankt voor het lezen en het volgen van mijn blog <'3.
Tot snel ! 
Veel liefs, Xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x