Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

This or That #Tag!

Hee!

Vandaag doe ik weer een keer een #Tag voor jullie! Het is de 'This or That tag'! Als je benieuwd bent hoe ik over de vragen denk, lees dan zeker even mee!

Vandaag een tag die veel rondgaat op blogs de laatste tijd. Ik vind het een ontzettend leuke tag, dus ik dacht: "waarom ook niet?" Hihi, veel plezier met lezen! Trouwens, het woord of item dat ik kies, doe ik dik gedrukt. Dat jullie het even van te voren weten :).


Fashion

Spijkerbroek of joggingspak
Ik kies sowieso voor een spijkerbroek, als ik in een jogginspak buiten of op school verschijn, op de een of andere manier schaam ik me dan. Ik weet niet echt waarom. 

Lange mouwen of korte mouwen 
Het ligt aan het seizoen, in de winter/herfst en lente draag ik het meeste lange mouwen. En ik de zomer ook nog wel eens, omdat het nog steeds koud kan zijn.

Jurken of rokken
Rokken vind ik veel leuker te combineren dan jurkjes. Ik ga dan niet voor die ontzettend lange rokken ofzo, maar gewoon taille rokjes of korte spijkerrokjes. :)

Teenslippers of sandalen
Tegenwoordig zijn er zulke leuke sandaaltjes verkrijgbaar! Teenslippers vind ik zo gevaarlijk, want als ik dan naar school ga, en ik ga op de fiets met die dingen, ik kan zo verongelukken. Dus liever van die hippe sandaaltjes ja :).

Sjaals of hoedjes
Alsjeblieft, geen hoedjes, haha. Dat is écht gewoon totaal niet mijn ding, en sjaals zijn zo ontzettend lekker warm voor je nek, dus sowieso sjaals!

Oorknopjes of oorhangers (X)
Geen van beide. Waarom niet? Omdat ik geen oorgaatjes heb. Het lijkt mij gewoon ontzettend eng en pijn doen, dus ja..

Kettingen of armbanden
Tussen deze 2 kiezen vond ik echt ontzettend moeilijk ja, ik draag het allebei regelmatig. Maar toch heb ik voor kettingen gekozen, omdat ik het gemakkelijker vind om te combineren.

Hakken of platte schoenen
Platte schoenen, ja. Ik kan geen hakken dragen, ik heb ontzettend lange benen en ben heel groot voor mijn leeftijd. Ik ben 1.86 en ben 14 jaar. Als ik hakken zou dragen zou ik nog langer zijn, en dat vind ik niet zo fijn. Ik vind het wel ontzettend jammer.. Maarja, niks aan te doen! 

Cowboy laarzen of paardrij' laarzen
Ieuw, wat is dit nou weer voor een vraag, ik vind ze allebei ontzettend lelijk, dus als ik echt moest kiezen, dan toch cowboy laarzen.

Jasje of vest
Ik ga dan het liefste voor een jasje (blazer), ik vind het net wat mooier zitten dan een een normaal vestje.

Make up

Blush of bronzer
Ik draag elke dag blush, en ik heb nog nooit bronzer gebruikt. Ik weet ook niet echt wat t inhoud, maar ik kies dan voor blush want ik vind het best wel mooi staan als je een beetje rode wagen hebt. 

Lipgloss of lipstick
Dat vond ik een moeilijke keuze, tot nu toe heb ik nog nooit een lipstick gedragen, maar sta ik wel steeds op het punt om er 1 te halen van Catrice. Maar steeds doe ik het niet, want stel dat het mij niet staat..

Eyeliner of mascara
Mascara, sowieso. Ik haat eyeliner, ik heb het heel vaak geprobeert, maar steeds mislukt het, dus dat heeft voor mij geen zin meer.

Foundation of concealer
Concealer draag ik niet altijd, dus dan kies ik voor foundation. ;)

Neutraal of kleur
Kleur, ik vind het veel leuker staan als je echt gewoon knallende oogschaduw op hebt :)!
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ah bah, geen losse poeder oogschaduw. Ik haat dat, dus dan ga ik echt voor oogschaduw in vaste vorm.

Kwasten of sponsjes
Ik werk nooit met sponsjes, heel soms met nail art, maar dat is niet echt make up, dus kwasten.

Nagels

OPI of China Glaze
OPI lijkt me beter dan China Glaze, maar ik heb geen van beide nagellakjes, want ik vind ze echt gewoon te duur..

Lang of kort
Ik heb eigenlijks alleen maar altijd korte nagels, als ik lange nagels heb dan komen er vaak scheurtjes in en dan pul ik het witte nagel stuk err altijd af, en dan lijkt het echt nergens naar, haha. Maar lang vind ik wel mooier. 

Acryl of natuurlijk
Ik vind je eigen nagels veel mooier dan van die nep nagels, 't is super ongezond voor je nagels trouwens..

Felgekleurd of donker
Felgekleurd! Echt mijn ding, net zoals dat ik felle oogschaduw mooier vind dan donker.

Met nailart of zonder nailart
Dat vond ik een moeilijke keuze, omdat ik het afwissel. Ik kan echt niks van nail art maken enzo. Maar er komt binnenkort wel een artikel van mijn eigen bedachte nail art ofzo. :)

Body

Parfum of Bodyspray
Ik heb wel Body 'Splash', alleen ik gebruik het maar zelden in de zomer. Dus dan ga ik voor parfum ;).

Lotion of Body Butter
Body butter vind ik fijner, ik vind het ook een frissere geur hebben.

Douchegel of zeep
Zeep vind ik ZO ontzettend onhandig en vies gewoon om te gebruiken, ik weet niet waarom.. Maar sowieso douchegel.

Lush of andere merken
Ik heb nog niks van Lush, ben er ook nog nooit geweest, dus andere merken. 

Haar

Krullend of stijl
Zelf heb ik geen echt krullend haar, maar ik heb slag. Stijl vind ik echt super lelijk bij mezelf staan, dus dan ga ik sowieso voor krullend.

Knot of paardenstaart
Ik vind het allebei wel leuk, maar als ik naar mezelf kijk, dan heb ik vaker een paardenstaart in dan dat ik een knot draag.

Schuifspeldjes of clipjes
Sowieso clipjes, schuifspeldjes blijven nooit in mijn haar zitten, omdat mijn haar ontzettend zwaar is, en als ik ze er wel in doe dan moet ik er wel een stuk of 20 of 30 in mijn haar stoppen. En dat lijkt wel zo stom, haha.

Haarlak of gel
Ieuw, geen gel.. Gel plakt zo op je handen, haarlak dus.

Lang of kort
Zelf heb ik lang haar, en ik houd ervan! Dus kort haar, no way!

Licht of donker
Licht, ik heb al mijn hele leven lang blond haar, en ik vind het ook echt mooi bij mezelf staan. :), ik ben geen eigendunk hoor hahaha.

Lok of pony
Pony! Ik heb al me hele leven lang, behalve dan toen ik baby was, een pony. Ik vind het gewoon mooi, en bijna niemand heeft het meer, echt mijn eigen stijl <'3.

Los of vast
Als ik naar mezelf moet kijken, dan heb ik ik het echt zelden los hebben, ik vind het op zich best mooi, maar mijn haar is zo ontzettend dik en zwaar, dat als ik het los doe, dat ik dan 1 groot bos 'touw' op mijn hoofd heb, en dat lijkt echt nergens naar..

Zomaar

Regen of zonneschijn
Zonneschijn! Wie houd nou van regen?!

Zomer of winter
Allebei, ik kan echt niet kiezen !

Herfst of lente
Ik vind de herfst zo mooi met al die bladeren op de grond enzo, maar qua weer is 't echt bah!

Chocolade of vanille
Chocolade !! (L)
Westen of oosten
Ik heb geen idee, haha.

Ik tag iedereen die deze tag ook wil doen! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog.
Tot gauw!
Heel veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x