Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Glamazona' Limited Edition van Catrice '2013

Hee!

Vandaag heb ik weer een nieuw bericht voor jullie! Jullie denken vast 'huh?' alweer een limited edition van Catrice? Ja! Maar deze keer ligt hij niet in de winkels, maar is het een vooruitblik! Als je benieuwd bent, lees dan zeker even mee.

Naar de vooruitblikken van limited editions kijk ik meestal. Ik ben altijd te nieuwsgierig om te wachten tot dat er een nieuwe verrassende limited edtition in de Kruidvat ligt! Dus vandaag ga ik jullie laten zien wat de limited edtion van juli tot en met augustus 2013 is!

De Catrice limited edition heet: "Glamazona". De naam komt van Amazone. Dé nieuwste trend voor de zomer: oneindig veel dieren en bloemenprints in tropische kleuren. Catrice heet jou welkom in de stadsjungle!



1. Absolute Eye Colour. (€2,89)
Wauw! Wat een leuke verpakkingen weer heeft deze limited edition. De verpakkingen zijn helemaal in de trend van deze zomer. Zebra print met bloemen. Ze zien er echt supertof uit! Er zijn 2 heldere kleuren en 2 metallic varianten.
De kleuren:
-C01 I Got The Flower!
- C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum
- C03 Jungle Treasure
- C04 cARMOURflage


2. Lip Colour Pen (€4,99)
Wow.. wat ontzettend duur voor een lipstain zeg! 5 euro.. De handige pennen, die je via de onderkant naar boven kan draaien. Ik vind het 2 ontzettend mooie kleuren!
De kleuren:
- C01 I’m A Survivor
- C02 I Got The Flower!


3. Liquid Gold Topper €(3,99)
In eerste instantie dacht ik dat dit iets is voor nail art ofzoiets, maar dat is het echt totaal niet! Het is een soort van 'poeder' wat je als oogschaduw moet gebruiken. Door het soort materiaal droogt het ontzettend snel op! De kleur, dat is echt niet mijn ding.. Gouden oogschaduw op je ogen vind ik echt gewoon té. Hihi.


4. Defining Blush (€3,99).
Deze. Moet. Ik. Kopen. Blush is een product dat ik vrijwel dagelijks gebruik, maar ik heb er maar een mini-stash van. En deze mooi vormgegeven blushes met zebraprint zien er zó leuk uit. Nou nog even hopen dat het goed zit met de pigmentatie, maar daar ga ik wel van uit.
De kleuren:
- C01 I’m A Survivor
- C02 I Got The Flower!



5. Nail polish.
Ik vind wel dat de Catrice limited edition steeds met een beetje dezelfde kleuren nagellak komen, natuurlijk zit er altijd wel verschil in.. Maar ze kiezen vaak dezelfde kleur, wat ik wel erg jammer vind.. Ze zien er ontzettend fel uit, dus ik hoop dat ze ook zo fel zijn op je nagels! :)
De kleuren: 
- C01 Dirty Liana
- C02 I Got The Flower!
- C03 I’m A Survivor
- C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum


6. Crocodile Cracker.
Weer zo'n rare, gouden, bronzen kleur.. Dit is een crackle nagellak. Als ik eerlijk ben, valt deze limited edition mij erg tegen. Veel kleuren zijn gewoon hetzelfde als je het hebt over nagellak. Erg jammer..

Dit was mijn artikel alweer voor vandaag!
Ik hoop dat jullie het wat vonden :).
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog. 
Tot snel!
Veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x