Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Not withhout my backpack! #School

Hee!

School is inmiddels al bijna voorbij. Het is tijd voor zomer vakantie, yeay! Na de vakantie (ja, het duurt nog lang haha), heb je natuurlijk een nieuwe schooltas nodig. Als die van jou kapot, of gewoon aan het oud worden is. Want jou oude schooltas, nee.. die kan gewoon écht niet meer! ;)


Vandaag ga ik een paar supertoffe backpacks (rugzakken) aan jullie laten zien, ik hoop dat jullie het leuk vinden, en veel plezier met lezen! ☺


Deze Backpack vind ik zó ontzettend tof! Hij is supervrolijk met al die kleurtjes en roosjes! Superleuk voor in de zomer hihi. Kwalitatief sterke rugtas van het merk Eastpak.

Deze rugzak is voorzien van: 
Een hoofdvak met afsluitende rits & e
en voorvak met afsluitende rits. Eastpack Backpack €40,00. 



En deze dan mensen.. Dit patroon vind ik echt lijken op een patroon van Oilily of PIP Studio ofzo. Deze vind ik echt ook gewoon súúperschattig! €38,- (Accessorize).


Omygod! Een rugzak met zebraprint, hoe vet leuk is dit. Maar 1 nadeel, als het hard regent, dan zijn je boeken zó nat. Want deze tas is van stof gemaakt. €25,99 (Bershka).



Als je niet zo van al die drukke printjes houd, zou ik voor deze gaan. Deze is zo ontzettend hip met al die pastelkleurtjes die in elke kleur overlopen. ツ
Rugzak €25,99 (Bershka).



Aaaaah! Een rugzak met kant, hoe leuk is dit!! ﺕﺕ
Rugzak €31,- (New Look)

Dit was mijn artikel alweer!
Ik hoop dat jullie er een beetje inspiratie aan hebben gehad, en het leuk vonden ღ.
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog!
Ik zie jullie snel weer!
Veel liefs, Xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x