Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

DIY Sleutelketting! #Do It Yourself!

Hee!

Vandaag heb ik een DIY, genaamd Do It Yourself voor jullie! Een DIY waar iedereen wel blij van word! Je hoeft er niet al te creatief voor te zijn. Het is zo klaar en je hoeft er nog niet eens bijna de deur voor uit! Als je benieuwd bent, blijft dan zeker even mee kijken!

Als eerste, wat heb je nodig?

  • Lint of ketting
  • Schaar
  • Nagellak
  • En een oude sleutel die je niet meer gebruikt!
Ik zal het stap voor stap uitleggen.

Stap 1: Lak je oude sleutel in je favoriete nagellak. Doe er zo'n 2 á 3 laagjes nagellak op.
Stap 2: Laat je nagellak goed drogen.
Stap 3: Knip een stuk lint af en haal die door de sleutel. Óf, als je een ketting hebt zonder hanger, haal die ook door de sleutel heen.
Stap 4: Strik het vast in je nek, of doe het haakje vast van je ketting! 
Stap 5: Wow! Je ketting is klaar ツ!

Laat me weten wat JIJ vindt van deze DIY! 


Ik hoop dat julllie het leuk vonden!
Laat me weten of je het ook hebt gemaakt :)!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog!
Tot snel.
Veel liefs, Xxx Demi!

2 opmerkingen:

  1. Hi,
    Ik volg je nu via Bloglovin! (:
    Echt superlief dat je mij bij je favoriete blogs heb gezet. ;D

    Kus,
    Denise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Denise!
    Jeeej thanks meid!
    Haha je bent ook sowieso een van mijn favoriete beautybloggers, <'3.
    Veel liefs, Xxx Demi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x