Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Liebster Award!


Wauw! Ik ben genomineerd voor een Liebster award door die lieeeeeve Denise van www.beautyxdenise.blogspot.nl! Een paar minuten geleden wist ik niet wat een Liebster Award nou precies inhoud. Vandaag heb ik een artikel voor jullie omdat ik genomineerd ben! Kijk mee!


Wat nou eigenlijks precies een Liebster Award inhoudt:
Het is de bedoeling om een aantal paar leuke bloggers met minder dan 200 volgers meer aandacht te geven en aan te moedigen om door te blijven bloggen. Natuurlijk zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden:

1. Je moet 11 feiten over jezelf geven. 
2. De 11 vragen beantwoorden van degene die je nomineerde. (In mijn instantie dus de vragen die Denise mij heeft gesteld).
3. Zelf 9 bloggers nomineren met minder dan 200 volgers.
4. Stel die 9 bloggers 11 zelfbedachte vragen. 
5. Breng jouw genomineerde bloggers op de hoogte. Plaats bijvoorbeeld een reactie op hun blog!
6. Vernoem degene die jou genoemd heeft. 

Ik zal maar beginnen met 11 feiten over mezelf!

1. Ik wil later heel graag iets met kinderen en/of baby's doen. 
2. Ik ben verslaafd van het kijken van GTST! 
3. Ik doe niveau VMBO (voorbereidend middelbaar beroeps onderwijs) op school!
4. Ik ben gek op spinazie.
5. Ik ben op 27 December 1998 geboren.
6. Ik lust totaal geen karnemelk. Blegh!
7. Ik ben een enorme fan van B Brave.
8. Van teveel achter de laptop zitten krijg ik enorme nekpijn.
9. Ik train fulltime 3x per week in de sportschool. (7 uur per week).
10. Ik ben hartstikke bang voor liften.
11. Ik ben 1.88


En dan hier de vragen die ik heb gekregen van beautyxdenise! (de afbeelding hierboven :) )

1. Wat vind je leuk aan het bloggen?
Het maken van artikels en foto's. Maar vooral de lieve reacties lezen die ik krijg.

2. Hoelang ben je al bezig met bloggen?
Oei.. Daar moet ik even over nadenken. Vanaf Mei 2013 ben ik begonnen. Dus 5 maanden.

3. Heb je huisdieren, zo ja welke en hoe heten ze?
Ja, ik heb 2 huisdieren. Een hond, die heet Raiko. En een kat, die heet Daisy. :)

4. Heb je ergens een obsessie voor?
Voor zover ik kan bedenken niet..

5. Wat voor product zou je echt aanraden?
Een Essence mascara. De i love extreme volume mascara. Die is echt heel erg fijn!

6. Een hand afstaan of een voet?
Lastige keuze.. Dan kies ik toch voor een hand. Ik wil namelijk niet in een rolstoel zitten.

7. Als je 1 jaar lang maar 1 ding mocht eten, wat zou het dan zijn en waarom?
Ontbijtgranen. Ze zijn lekker gezond en er zitten behoorlijk wat vitamines in.

8. Waar ging je eerste post over, en heb je die nog steeds?
Mijn eerste post ging over mijn nagellakstash. Ja die heb ik nog steeds haha. http://beautywithdemi.blogspot.nl/2013/05/nagellakstash-deel-1.html

9. Met welk product heb je een haat-liefde verhouding?
Ik heb geen idee..

10. Ben je bang voor insecten?
Zeker weten! Hele dikke spinnen vind ik doodeng. ):

11! Zou je voor 1000 dollar 1 maand alleen maar rijst en water drinken?
Nee, omdat mijn lichaam het niet gewend is en ik droge rijst enorm vies vindt.

Ik nomineer geen 9 bloggers, omdat ik het echt te veel vind. Maar deze bloggers nomineer ik wel!





Mijn 11 vragen voor jullie!
1. Waar ben je zo gek op?
2. Wat is je favoriete film?
3. Wat doe je behalve bloggen in je vrije tijd?
4. Waarom ben je begonnen met bloggen?
5. Hoelang blog je al?
6. Wat is je favoriete make up merk?
7. Waarom vind je het zo leuk om je bezig te houden met beauty?
8. Wat is je leukste vakantie herinnering? 
9. Geen wenkbrauwen of een duidelijke zichtbare zwarte snor?
10. Koop je wel is iets van ebay? Zo ja, wat dan precies? 
11. Wat vind je ervan dat ik je genomineerd heb?

Dit waren de vragen! Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Gelijk volg ik jullie alle 4 via bloglovin! 
Dit was het dan alweer. Bedankt voor het lezen en ik zie jullie gauw weer! Xxx, Demi.

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem (zo snel) hebt gedaan! (: Bedankt trouwens voor wat je hebt gezegd. ^-^

    Kus,
    Denise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! Dit is al de 2e in 2 dagen! Ik waardeer het echt! Ik maak snel een artikel hierover, deze week een keer! Echt leuk om genomineerd te worden en erkenning te krijgen voor je harde werken :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi! Je blogt gewoon heel leuk, daarom (: Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x