Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

3 Action oogschaduws!


Toen ik laatst weer is in de Action was, nam ik deze 3 mooie oogschaduws mee. Voor mij echt een onmisbaar product in mijn stash. Ik zat te twijfelen tussen een blauwe en een turquoise kleur.



Toch nam ik er in totaal 3 mee om deze voor jullie te reviewen! Daarom test ik ze vandaag voor jullie.

Oogschaduw is zonder twijfel mijn favoriete make up product als het gaat om het opmaken van je ogen. Merendeels bestaat mijn stash alleen maar uit oogschaduws haha. Ik heb ze in felle kleurtjes, maar ook wat rustige, zoals bruin, zachtroze en wit. Zoals jullie weten ben ik dol op Action makeup! Naast de oog make up items ben ik ook fan van de amfacette reinigingsdoekjes.


De oogschaduws zitten in een plastic verpakking / doosje. Je maakt het doosje open door middel van het dekseltje open te maken, simpeler kan niet.


Ik heb de oogschaduws in 3 verschillende kleuren gekocht. De blauwe heet "11 Blueberry", de zwarte heet "03 Black" en de koperen kleur heet "05 Sahara". In alle oogschadus zit een shimmer. Ik vind ze alle 3 zo mooi! In het begin toen ik ze kocht zag ik niet dat er eigenlijk shimmer in zat. Daar kwam ik pas achter toen ik ze testte haha.


De oogschaduws zien er goed gepigmenteerd uit. Op de foto's kun je trouwens goed zien dat er in elke oogschaduw wat shimmer zit.


Ook in elke oogschaduw zit er een logo ingedrukt van Action zelf, heel mooi gedaan! Ziet er wat proffesioneler uit :).



Zijn het een van mijn favoriete oogschaduws? Dat zeker weten! De pigmentatie is geweldig. Ook vind ik de kleuren zo gaaf! Normaal zou ik zwart niet gauw kopen maar je kan het altijd leuk in je crease blenden voor net iets extra's. Verder ben ik zeer tevreden over deze oogschaduws!

Als je nog op zoek bent naar budget oogschaduws met goede pigmentatie en die lang blijven zitten, dan ben je hier op het juiste adres!

Een Action oogschaduw kost €0,59 cent per stuk. Naast deze 3 tinten zijn ze nog in veel en veel mee kleuren verkrijgbaar!

Wat vind jij van de Action oogschaduws?
------------------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Ik heb er ook twee, maar nog niet gebruikt. Krijg ik nu wel zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x