Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

New in, ombre jeans.


Afgelopen zaterdag besloot ik maar weer eens een bezoekje aan het centrum te brengen. Aangezien ik al heel lang niet gewinkeld had. Goed passende broeken is voor mijn een grote klus, omdat ik lange benen heb.



Ik wil niet teveel geld uitgeven aan een broek, zoals bij G-Star of bij de Esprit. Ik vind al gauw een broek te kort. Nu bijna overal de sale al bijna afgelopen is, is het een mooie gelegenheid om te gaan sneupen in de stad!


Ik ben uiteindelijk goed geslaagd bij de Shoeby. Dit is eigenlijk een winkel waar ik bijna nooit kom. Maar als er sale is zit er zo nu en dan wel eens iets tofs tussen. Ik ging voor een mooie ombre jeans. Dit model verloopt steeds wat in kleur. Boven bij de knoop tot onder mijn billen begint hij wit, en zo loopt hij ombre naar blauw en donkerder blauw.


Heel gaaf! Ik ben echt dol op bijzondere, wat andere jeanssoorten dan andere mensen dragen. Hij was aan de bovenkant wel wat te ruim, maar je kan er natuurlijk altijd een riem omheen doen.


Meestal ga ik wat voor een lichtere jeans, maar ik besloot deze mee te nemen. Niet alleen omdat hij zo ontzettend gaaf is, maar ook omdat hij 70% korting was. De broek heeft gewoon voor 2 zakken en 2 zakken op de billen. Wat ook leuk zou staan is als ik de pijpen om zou slaan, 1 of 2 keer. Met een paar Allstars eronder. De stof is redelijk dun, dus perfect voor de zomer. In de winter en de herfst zou ik hem ook nog wel kunnen dragen, met een leuke trui erboven.

Deze jeans kocht ik bij de Shoeby van €49,95 voor €15,00!
---------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x