Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Dagelijkse make up routine in de zomer!


Mijn dagelijkse make up routine wil nog wel eens verschillen. Maat de laatste paar weken heb ik wel een vaste routine weten aan te houden, met vaste producten die ik dagelijks gebruik!




1. Hema under' eye concealer in 01. 
Fijne concealer, niet alleen voor onder je ogen maar ook voor rode plekjes en onzuiverheden. Omdat hij zo romig is, geeft hij een natuurlijke dekking op mijn gezicht.

2. NYC Kohl Kajal pencil in "Metallic Blue".
Ik gebruik steeds vaker een oogpotlood als eyeliner, het is een lekker zomers kleurtje en heeft een perfecte dekking!

3. Essence maximum length mascara.
Geeft heel veel volume aan mijn wimpers en een pikzwarte pigmentatie. Droogt wel snel uit..

4. Essence i love stage eyeshadow base.
De welbekende oogschaduwbasis die elke blogger gebruikt! Geeft een subtiel kleurtje op mijn oogleden, en zorgt ervoor dat mijn oogschaduw de hele dag blijft zitten.

5. Primark eyeliner. 
Iedereen is helemaal gek op eyeliner. Hij is de prijs waard! Deze kocht ik laatst in Rotterdam voor €2,- bij de Primark. Heel erg fijn product.

6. Miss Sporty So Matte Perfect Stay Powder.
Een prachtige poeder, matte. Even deppen op je onzuiverheden en klaar!

7. Max & More 12 colors eyeshadowpalette. (Review)
Niet heel tevreden over, maar hij is prachtig! Heel veel kleuren hebben geen goede pigmentatie maar de andere helft dan weer wel. Heel goed palette voor de prijs van €0,89 cent bij de Action.

8. Essence lipstick in 13. (Review)
De perfecte zacht roze lipstick voor in de zomer. Fris en romig, met een subtiele dekking.

9. H&M lipgloss "Summer Sand" (Review)
Wissel vaak wat af tussen lipgloss en lipstick. Leuke glansdekking.

10. Action blush in "Rosewood" (Review)
Geen look zonder blush!

------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x