Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

OPI Swatch!


Mijn vorige nagellak zat er alweer anderhalve week op, als het niet langer was.. Mijn nagels zagen er niet uit! Het was dus hoogst tijd om mijn nagels weer van een ander kleurtje te voorzien! En toevallig stond deze nog op mijn reviewlijstje!




Als ik langs de Action ga, trekt het make up schap mijn aandacht altijd aan. Ze hebben er ontzettend veel leuke dingetjes! En zo ongeveer elke maand nieuwe items! Ik ging voor een lakje van OPI. Nu zul je denken, "huh?" "OPI bij de Action?". Ja! Dat klopt haha. Ik bleef maar hopen dat ik ooit een OPI lakje zou halen, en nu vond ik hem, bij de Action!


Hoewel zwart nou niet echt mijn lievelingskleur is voor op mijn nagels, vind ik dit wel echt een tof lakje! Meer omdat het een crackle lakje is, die ik al heel lang niet meer heb gedragen. Het lakje is volledig matte en geeft dit een heel mooi effect. Vooral in de zon ziet her er prachtig uit. Dekken doet hij in 1 laagje, en hij droogt enorm snel. Ook moet je gauw lakken, want voor je het weet, als je lakt, is 1 strook al opgedroogd.

De substantie is heel vloeibaar, het verschilt wel is, maar dat vind ik juist het fijne aan OPI lakjes. Zo nu en dan is hij heel stroperig, want dan moet ik mijn nagel opnieuw lakken. Maar de nagellak eraf halen met nagellakremover gaat heel gemakkelijk!


De lak is niet te dun of te dik en is redelijk gemakkelijk om de gehele nagels te verspreiden. Een nadeel is wel dat het kwastje waarmee je dus lakt erg klein is. Ik zie liever eentje die groter is en rond afgesneden. Aangezien je snel moet lakken wil dit niet altijd even goed lukken.


De prijs is ook fantastisch. Want voor dit lakje betaal je maar €1,99. In plaats van duur te betalen bij de Douglas voor zo'n prijs van €12,95. Dit is echt geen geld voor zo'n mooi lakje. Maar wel zal ik hem niet gauw in de zomer dragen. Ik vind hem zo mooi!


--------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x