Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

New Essence lipstick.


Een net nieuwe lipstick in het assortiment van Essence. En natuurlijk ga ik die voor jullie reviewen! Gisteren heb ik dit prachtexemplaar gekocht. Ik ben ontzettend benieuwd of hij net zo mooi is als hij eruit ziet. Lees mee!




De lipstick heeft de kleur "13 Love Me" en is een ontzettend mooie roze kleur. Die een lekker rustig tintje afgeeft op je lippen. Naar mijn mening vind ik de lipstick er echt heel fijn uitzien. Een mooie neutrale zwarte huls en een dop die goed sluit.



De swatch is maar van 1 keer vegen. Een hele goede pigmentatie dus. Wat ik wel meteen opmerkte is dat de lipstick lekker romig is, waardoor je hem goed kan aanbrengen. Ook is de kleur net zo fel als in de huls dus dat is een pluspunt.

Het resultaat is meer dan wat ik had verwacht. Voor nog geen 3 euro is deze mooie lipstick al van jou. Hij blijft prima zitten, is romig en droogt niet gauw uit. Helemaal top!

Essence lipsticks €2,39 - te koop bij de Trekpleister of Kruidvat.
----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x