Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence Mono Eyeshadow | 06 Coffee Bean


Sommige producten laat ik niet lang in mijn review bakje liggen, voordat ik ze review..



En deze mooie nude mono oogschaduw van Essence is daar een van. Deze hele mooie mono, kocht ik zo'n 2 weken geleden bij het Kruidvat met korting, want hij gaat uit het vaste assortiment..

De oogschaduw zit als je hem koopt niet verpakt in een folie, en ook niet met een doosje eromheen. Dit vind ik niet netjes, aangezien alle mensen 'm zomaar kunnen swatchen zonder hem te kopen daarna.. Maar hey, het is een budgetmerk. Dus je kan er eigenlijk niet heel veel van verwachten.. Zo'n folie eromheen geeft toch net wat extra bescherming..


De mono zelf heeft een bolle, ronde verpakking wat er toch wel mooi uitziet, vind ik. Mooie kwaliteit!



Hier zie je de geopende oogschaduw. Het is een mooie, vooral shimmery en nude kleur die mij meteen aantrok toen ik 'm zag liggen in het schap van Essence. Hij leek mij meteen geschikt om als creasekleur te gebruiken.



Veel shimmery, wauw!


De swatch is erg gepigmenteerd. De structuur van de oogschaduw voelde eerst een beetje stroef toen ik eroverheen ging met mijn vinger, maar als je 'm aanbrengt voelt hij zacht aan.


Hier heb ik de oogschaduw nog een keer geswatched in de felle zon. Hij is duidelijk aanwezig, maar toch weer niet té. Ik vind het zeker een hele mooie oogschaduw, dit zou vooral mooi zijn met kerstmis.

Ik moet toegeven dat ik de Essence Mono Eyeshadow in 06 Coffee Bean zeker wel een mooie aanwinst vind. De kwaliteit is prima en hij bleef ook best wel lang zitten. Het enige wat ik persoonlijk een minpunt vind, is het feit dat er geen plastic folie omheen zit, en iedereen er met zijn of haar vingers aan kan zitten. Daarom heb ik ook extra gecheckt of de oogschaduw wel of niet aangeraakt zou zijn.. Maar dat was gelukkig niet het geval!

Deze Essence Mono Eyeshadow in 06 Coffee Bean is te koop bij het Kruidvat in het Essence schap, als je er nog snel bij bent kan je 'm bemachtigen. Want hij gaat uit het vaste assortiment van Essence.

Wat vind jij van de mono oogschaduws van Essence? 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x