Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Producten waar ik back ups van ga kopen


Er zijn soms van die make-up producten waar je helemaal fan van wordt..



Soms is dat al vanaf het begin dat je het product gebruikte, of soms komt dat ook wat later.. Ik probeer best wel wat producten, maar er zijn wat producten die ik op dit moment ook heel fijn vind! Dit zijn producten die ik een hele lange tijd, of nog maar net al gebruik. En ik vind die producten wel heel erg fijn eigenlijk!

Vandaag laat ik producten waar ik back-ups van ga kopen aan jullie zien. Kijk je mee? 





Laat ik beginnen met deze desk planner van de Hema! 
Anders dan de make-up producten die ik jullie straks laat zien, maar deze deskplanner is mega fijn!
Mijn eerste exemplaar is al "op", en deze desk planner heb ik deze week als back-up gehaald.



De Trekpleister Micellairwater 3 in 1 is een product waarmee je je make-up kunt verwijderen.
Dit product bevalt me erg goed, dus ik heb er al 2 nieuwe van ingeslagen.
Superfijn, i love it! 


AM facette verzachtende reinigingsdoekjes

En dan heb ik deze reinigingsdoekjes van de Action die ik erg fijn in gebruik vind.
De reinigingsdoekjes gebruik ik als ik even geen zin heb om me hele gezicht uitgebreid te reinigen.


Andrélon Natuurlijk Puur Zuiver & Zen

Daarnaast vind ik deze shampoo van Andrélon een top product. 
Dit gebruik ik sinds vorig jaar. 
Ook van dit product komen er heel snel back ups! 



Deze foundation heb je wellicht ook wel in een ander artikel voorbij zien komen.
Ik gebruik de Rimmel London Match Perfection Foundation voor het dekken van mijn onzuiverheden. 
Dit product vliegt er doorheen, dit is al mijn 3e flacon.. Oeps?



Dit product gebruik ik nu denk ik een week of twee á drie.
Het is een Replica van MAC Diva, heel erg mooi!
Ik merk bijna geen verschil met de echte, als ik eerlijk mag zijn.. 


Dit zijn de producten waar ik back-ups van ga kopen, of al heb gekocht!
Het zijn er niet heel veel, maar dit zijn echt mijn grote favorieten van dit moment.

Waar koop jij meestal back-ups van?

Liefs, Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x