Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Makeup Revolution Glitter Nail Polish - Love For Sale


Hey hey, kijk eens wat ik hier heb! Een ander merk, dan alle vorige nagellakjes.



Dit is Make Up Revolution, Love For Sale. Een glitterlakje, met roze en witte shimmers erin. Heel leuk lakje dit. Zeker niet mijn eerste keuze die ik op mijn nagels zou doen, maar wel leuk genoeg om aan te schaffen. En zeker, van een merk waarvan ik de nagellakjes nog niet geprobeerd heb!
Kijk je mee? 

Make Up Revolution Glitter Nail Polish | Love For Sale

De kleur; Love For Sale!


In het echt is dit lakje iets meer feller roze, dan deze kleur die je hier ziet op de foto. Ik vind het kleurtje toch wel erg mooi. Het is een standaard glitterlakje, om het zo maar te zeggen. Het is een mengsel van de doorzichtige basislak, zilveren shimmer en roze glitter.


Zo zie je een beetje beter hoe Love For Sale op mijn nagels zit, al zie je hier niet echt veel speciaals op. Wel zie je de kleine roze glitters en de zilveren shimmer. Best wel mooi eigenlijk, maar ik zou dit lakje eerder dragen in combinatie met een kleur eronder.



Ik geloof echt dat dit lakje zeker wel op kerstmis ga dragen. Hij is echt een stuk feller dan dat je op de foto ziet. Maar meer dan dit kon ik er niet van maken. Ook weerkaatst de zon heel erg mooi op de glitters. Met het lakken vond ik het wat minder gaan, het lakje is erg waterig.. Je zou verwachten dat een glitterlakje als deze goed zou dekken, maar ik heb letterlijk 4 lagen op gedaan op deze foto's.. Dit maakt het er natuurlijk niet echt heel veel mooier op.. Zelfs met 4 lagen dekt hij nog niet helemaal goed. Nee, ik ben niet helemaal tevreden.

Je kunt Make Up Revolution | Love For Sale kopen bij MakeUpMusthaves voor €1,99 en bevat 10ml aan lak! 

Liefs Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x