Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Wat maakt jouw blog origineel?


In de afgelopen jaren heb ik echt gemerkt, dat iedereen veel sneller met een YouTube kanaal start, of een blog begint..



Maar, hoe zorg je er nou zelf voor, dat je tussen al die blogs, nog een beetje origineel bent? Die vraag stel ik mijzelf al een hele lange tijd.. Ik vind het niet makkelijk om over originele onderwerpen te schrijven, en zeker niet als ik weet dat er nog zoveel andere blogs/bloggers zijn!

De afgelopen weken heb ik zomervakantie gehad, en ik heb er diep over nagedacht. Soms heb ik wel eens een gevoel, dat mijn blog helemaal niet goed word bekeken, of dat jullie de foto's niet 'goed genoeg' vinden..

Ik denk dat originaliteit het belangrijkste is, en zeker als er zoveel anderen zijn, en ook nog is veel bekende bloggers. Natuurlijk schrijft elke blogger anders, dus ben je al een stukje origineel bezig. Maar toch lees ik best heel veel over dezelfde onderwerpen. Niet dat het erg is, want ik noem dat inspiratie. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat jij zo origineel vind aan jouw blog! 

Ik hoor wel eens dat mensen mijn foto's heel erg mooi vinden, of dat ik bijvoorbeeld het bloggen zo gestructureerd kan volhouden, op mijn leeftijd. Maar of dit mij origineel maakt? Ik weet het niet.. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Wat maakt jouw blog origineel of anders dan andere bloggers? 
Liefs, Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x