Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence LE Winter Wonderful: Blush


Ik zie rond deze tijd niet gigantisch veel artikelen voorbij komen over deze LE van Essence. Winter Wonderful. Dat maakte mij eigenlijk nog nieuwsgieriger..



En daarom nam ik deze mooie blush mee!


De verpakking is alvast een pluspunt, je kan heel mooi het patroon van de blush door de verpakking heen zien. Een vrij neutrale huls. Ik heb '01 Winter Kissed Cheeks' meegenomen!




Het is een trio blush. De 'hoofdkleur' is natuurlijk de roze ster, verder zit er ook nog een bruin tint en een champagne kleur in. Ben ik nou echt de enige die producten met patronen erin meer aanspreekt dan neutrale blushes zonder patroon? Ik vind de blush er heel mooi en goed uitzien!


En volgens mij heb ik 'm te pakken ook! Wat een prachtig pigment komt hier van af. De substantie van de blush is heel erg fijn. En omdat ik hier zo spontaan verliefd op ben, is het jammer dat de blush in een LE zit..


Ik snap niet waarom ik niet meer mensen heb zien bloggen over deze blush. Ik ben er echt gigantisch verliefd op.

De Essence LE Winter Wonderful blush kost €2,99 en is verkrijgbaar tot half januari in de Kruidvat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x