Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Unboxing - Shoplog Miniinthebox (Chinese webshop)


Soms zit ik wel eens op van die Chinese webshops, zoals Dresslink bijvoorbeeld. Helaas kan ik altijd alleen maar met Ideal betalen, en heb ik geen PayPal.



Toch besloot ik laatst dat het wel is tijd was voor een nieuw mobiel hoesje. Ik had altijd al verwacht dat de hoesjes die wat duurder zijn, van betere kwaliteit waren. Maar helaas heb ik daar misgeschoten. Ik heb zo'n maandje terug een hoesje besteld via bol.com. Daar betaalde ik zo'n €15,00 voor. Best wel prijzig voor een hoesje dus. Daarvoor, had ik een hoesje van Miniinthebox, uit China. Goedkoper, en ook nog is betere kwaliteit! Het fabeltje is dus niet altijd waar dat duurde dingen een stuk beter zijn.

Dus! Ik besloot maar weer eens een bestelling te plaatsen bij Miniinthebox, een Chinese webshop waar je wél gewoon met Ideal kan betalen!

Ik ben er sinds een paar weken achter dat je op die Chinese webshop ook dupe make up kan kopen, van onder andere alle NAKED paletten. Of Real Techniques kwasten. Helaas heb ik dat nog niet gedaan!



Allereerst kocht ik natuurlijk een nieuw hoesje voor mijn telefoon. Die kon natuurlijk niet missen! Ik had al eerder zo'n soort hoesje besteld dus eigenlijk wist ik wel dat hij perfect zou zitten. Tot nu toe heb ik 'm zo'n 2 weken in gebruik, en ik vind hem nog steeds prachtig! Zeer tevreden.




Oh yeay! Mijn allereerste earcuff is hierbij een feit. Ik zat erg te twijfelen of ik er sieraden bij zou bestellen. Ik heb al 1 keer eerder een ketting bij Miniinthebox besteld, maar toen zou ik de ketting om doen en hij was gelijk al stuk! Toch koos ik ervoor om deze mee te nemen.




Wauw! Hier was ik zo enthousiast over. Zo'n ketting met een steen eraan. Ik koos eigenlijk gelijk voor de paarse variant, dit omdat ik deze de mooiste vond maar ook omdat het mijn lievelingskleur is! Mijn meeste kettingen zijn hartstikke lang maar deze komt nog echt tot boven je borst.




Last but not least: nog een earcuff! Toen ik nog wat aan het rond sneupen was, vond ik deze stiekem ook wel heel erg tof. Shame on me, Ik vind 'm echt tof staan! Hij doet ook helemaal geen pijn rondom mijn oren en dat vind ik ook erg fijn.

Linkjes van de producten:

- Earcuff met anker: klik hier. 
- Mobiel telefoon hoesje: klik hier.
- Earcuff met blaadjes: klik hier. 
- Ketting met stenen hanger: klik hier. 

Heb jij wel eens iets besteld bij een Chinese webshop?

---------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x