Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #4


Welkom bij Quote #4! Bijna elke week behandel ik elke maandag of zondag een quote om de week af te sluiten of te beginnen!



Bron foto, klik op deze link.

Vandaag wil ik het hebben met jullie over de volgende quote:

'I wish i was enough for someone.' 

Volgens mij denkt elk meisje hier wel vaak aan. Ik wens dat ik, als enige, genoeg was voor iemand. Tegenwoordig is het zo moeilijk om een goede jongen te vinden die alleen voor jou gaat. En alle andere meisjes achter zich laat. Eigenlijk een wens die zelden uit kan komen? Een nieuwe manier van leven kan nog wel is goed van pas komen bij mij. Dan word het misschien wat gemakkelijker. Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan. 

Tegenwoordig heeft een boy meer dan 1 meisje, of heeft hij wel een vriendin maar bedriegt hij haar ontzettend erg. En nee, ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat elke jongen zo is. Maar het is gewoon nu heel erg zo, in deze tijd. Veel meiden hebben zoveel stress hier om. Herken jij dit ook? Ik in ieder geval wel. En soms vind ik het heel vermoeiend, omdat ik er bij elke jongen bij na denk. Vind hij mij echt wel alleen leuk? Praat hij met andere meisjes? Spreekt hij veel met andere meisjes af? Hmm.. Ik ben wel zo'n persoon die hier veel mee bezig kan zijn. Of er uren over na kan denken. Maar, het is misschien wel beter om er niet per se steeds over na te hoeven denken. Het is onmogelijk om een perfecte jongen te scoren. En onthoud, liefde zoek je niet, het komt op je pad! 

Ben jij iemand die hier veel over nadenkt?

--------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x