Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Liefde voor mijn nieuwe Boohoo onesie!


Het internet op, het internet af, steeds met een leeg winkelwagentje. Het was een ultieme zoektocht, maar ik heb 'm eindelijk gevonden!



Mijn nieuwe onesie! Echt, het duurde heel lang voordat ik pas een kon vinden die niet al te duur was en een leuk printje had, maar nu ik er weer een heb ben ik er super blij mee! Laat het vriezen maar komen..

Ik ben best wel heel kieskeurig als het komt op kleding. Kleding zit bij mij al vaak te wijd, of er zit geen figuur in. Dat wil ik niet, ik hou ervan als kleding een beetje strak zit en mijn figuur accentueert. Ik ben niet voor niets slank, dus dan wil je dat ook graag laten zien. Helaas zijn onesies dure dingen, en vooral als je geen Primark in de buurt hebt waar je dan wél een goedkope kan krijgen. En ja, ik dacht echt dat ik er geen kon vinden op het internet..



En ja, toen ging ik even kijken op boohoo, een site waar ik eigenlijk nooit op kijk. En wat hadden ze daar leuke onesies! Ik heb wel 4 verschillende in mijn winkelwagentje gedaan, maar ik wist eigenlijk wel zeker dat deze het zou worden! Hij moest natuurlijk een leuk printje hebben, en ja, dit is 'm! En ja, de prijs, ik was gelijk verkocht. Maar 15 euro. 

Ik ben er echt verliefd op! Het heeft een lekker warm fleece stofje en er zitten ook 2 van die pomponnetjes aan. Ik ben weer helemaal klaar voor de winter, laat het koude en de sneeuw maar weer komen!

Deze onesie is te koop op boohoo.com!
En ja, helaas kon ik 'm niet meer terug vinden op de site,, jammer!

Liefs,
Fardau.

1 opmerking:

  1. hoi
    wat een gave onesie.
    het staat je super goed.
    mvg sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x