Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

4 Leuke bloggers & youtubers die het ontdekken waard zijn!


Youtube video's kijken is echt een hobby van me. Ik vind het heerlijk om met mijn laptop op de bank te gaan liggen en de leukste video's te gaan bekijken. Natuurlijk volg ik ook een heleboel blogs via bloglovin en kan ik daar ook heel erg van genieten!




Thingsjulialoves - youtuber

Julia is een nederlandse youtuber met een prachtig lichaam. Ze maakt echt superleuke filmpjes. Ze is een lieve en spontane meid die er ook écht plezier in heeft, haha.


Beautynezz - Youtuber

Qua fashion video's, dus shoplogs en vooral van chinese webshops, bezoek ik graag het kanaal van Joy. Haar youtube kanaal is een inspiratievolle plek waar ik graag ideetjes op doe voor outfits. Ze gaat ook elke zomervakantie naar Amerika en dat is ontzettend leuk om te zien. 


Beautydagboek - Blogger & Youtuber

Liset blogt op beautydagboek. Over van alles wat haar bezig houdt. 


You do need more - Blogger & Youtuber

Aimee is een prachtige meid die een blog, plus nog een youtube kanaal bij houd. Haar blog bevat veel kleding, maar toch ook wel weer veel inspiratie. 

Welke youtuber of blogger mag volgens jou ook echt niet ontbreken?

Liefs, 
Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x