Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review | Essence eyeshadow brush


Al weken heb ik een nieuwe oogschaduw kwast nodig. Reden genoeg voor mij om weer even langs een drogist te gaan, en daar kwam ik deze tegen!



Ik gebruik eigenlijk altijd wel de kwasten van Essence. In dit geval omdat ik ze zo lekker budget vind, en omdat ze meestal gewoon zo fijn zijn voor die prijs wat je ervoor betaald.


Ik heb deze kwast, van Essence, gekocht toen ik in Duitsland was. Daar wordt het gewoon veel goedkoper verkocht dan in Nederland. Ik herkende het patroontje, omdat die ook op mijn blush brush van Essence zit. Ik vond ze zo leuk bij mekaar passen, en ook daarom heb ik 'm aangeschaft.



En.. oeps! Als je heel goed kijkt zie je dat de ombre' op de kwast niet meer van roze naar wit verloopt, maar van blauw naar roze. Dit komt door middel van, dat ik de kwast al zo'n 2 á 3 keer heb gebruikt. Ik heb het al geprobeerd om het eraf te wassen, maar dat wilt niet, helaas. Daarnaast is de oogschaduw kwast fijn in gebruik, niet te hard maar juist zacht. Zodat hij soepel werkt.

''Maar.. zitten er dan helemaal geen nadelen aan?'' Helaas erger ik me er aan dat de kleur van de oogschaduw die ik heb gebruikt op het kwastje blijft zitten en er dus ook niet meer af wil. Waarschijnlijk was het zo'n sterke donkerblauwe oogschaduw dat het gewoon blijft zitten.


Is de Essence eyeshadow brush het kopen waard? Voor mij persoonlijk zeker weten! Het is een effectieve kwast, die ervoor zorgt dat je je oogschaduw soepel en fijn kunt aanbrengen. Ik denk dat ik me ook niet zo zeer stoor aan het feit dat de kleur van de oogschaduw op het kwastje blijft hangen. Wel zou het zijn als ik dan een andere oogschaduw gebruik, die mengt met de oogschaduw die op het kwastje is blijven hangen. Maar dat zal wel mee vallen..

De Essence oogschaduw kwast is ook in Nederland verkrijgbaar, voor €1,39. In Duitsland bij de DM Drogist heb ik er wat minder voor betaald, namelijk €1,20. Scheel niet heel veel, merk ik nu pas haha.

---

Laatst geposte berichten:
1. Essence Nagellak
2. Essence LE november 2015
3. Mijn Catrice nagellak stash
4. 4 Leuke bloggers & youtubers die het ontdekken waard zijn!

---