Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog Duitsland met o.a. The Sting, DM & Madonna


Hee hoi! Ik ben net zo'n 3 weekjes terug van vakantie. Maar ik heb hele leuke dingen gekocht tijdens de vakantie! Ik ben naar Duitsland geweest. Het was echt 5 dagen lang super warm. Heerlijk, ik heb er van genoten!



De eerste paar dagen in Duitsland waren heel erg lekker, maar de laatste 2 dagen werd het me toch echt te warm.

Ik heb wat dingetjes gekocht bij de DM drogist, die winkel kon ik zeker niet missen in Duitsland, en ik heb wat dingetjes gehaald bij wat overige winkels. Dus lees lekker mee!






Laat ik beginnen met wat ik bij The Sting heb gekocht. Nou, als je mij een beetje kent dan weet je dat ik heel veel van bloemen houd. Niet te druk, maar ook weer niet te simpel. En ik liep wat langs de kledingrekken, paste een shirtje, die in de sale was. Een zwart long t-shirt met een opdruk erop met "bad girls club.'' Dat shirt stond al zo zo lang op mijn wishlist. Hij kostte nu van €19,99 voor €14,99. 5 euro korting dus maar, meh, dacht ik. Totdat mijn moeder met dit bikerjacked aan kwam lopen. Ik had hem al eerder gezien bij een werkcollega, die nu inmiddels al wel weg is. En die korting! Jeetje mina, ik twijfelde geen moment en nam hem mee.


Tja, ergens in een klein stadje in Duitsland gingen we 1 dagje shoppen. Superleuk centrum! Ik kon alles bijna niet weerstaan. We kwamen in een soort van Duitse ''Van Haren.'' Ik herkende het door het interieur en het merk Graceland wat ze hier in Nederland ook bij de Van Haren verkopen. Ik zat wat rond te lopen tot dat ik bij een klein sale hoekje kwam. Ik dacht, ''het stelt zeker niks meer voor, aangezien de sale toch al bijna is afgelopen.'' Mijn moeder, ja, alweer, die kwam aan met deze paar schoenen. Ze waren in de sale van €14,90 voor €2,95. Kom op. 3 euro voor een paar sneakers. En nu, dat ik weer een tijdje thuis ben.. Ik zeg jullie eerlijk, ik heb ze nog niet 1 keer aan gehad. In een keer vind ik ze helemaal niet meer mooi....











Yes! En toen kwam ik aan bij de DM Drogist, finally! Ik had al zoveel shoplogs gezien op Youtube van de DM, zoveel leuks! Ik wou zeker weten iets van Balea en P2 meenemen omdat je die merken ook gewoon niet hier in Nederland kan krijgen. En dat is mij zeker weten gelukt! Goed, ik heb als eerst een p2 lakje uitgezocht. Er was niet veel keus in kleuren, de meeste felle kleuren waren al opengedraaid en dus helemaal uitgedroogd. Erg jammer. De blush van Catrice hebben jullie al in een review voorbij zien komen. Echt een hele mooie blush.

Dan zag ik een heel, maar dan ook een heel groot schap met allerlei douchegels. En wat is het daar goedkoop zeg, vergeleken met wat het in Nederland moet kosten. Pfoe, als ik het nodig zou hebben had ik een hele boel ingeslagen. Maar zoveel heb ik nou ook weer niet gekocht, haha.

Ik was voor de zomer op zoek naar een gezichtsborstel. Ik heb veel gehoord over die automatische, maar dat is voor mij net wat te duur. En of ik nou een van de Hema, of de Kruidvat kocht. Het maakte me niet uit. En ik liep hem tegen het lijf in Duitsland!

- P2 lakje: €1,95.
- Catrice blush (gaat uit het assortiment): €1,95.
- Balea douchegel: €0,65.
- Ebelin gezichtsborstel: 1,95.
- Balea deodorant: €0,85.
- I (love) Balea shopper: €0,20.



En ja, een van de laatste dagen kwam ik nog een DM drogist tegen, dan kan ik mezelf gewoon niet tegenhouden om er niét in te gaan kijken. Ik nam 2 brushes mee van Essence. De eyeshadow brush omdat mijn gewoon helemaal af was, en een blushbrush omdat hij hier zo goedkoop was en ik hem wou uitproberen!





Claire's is een winkel die wij hier in het noorden echt alleen maar in Groningen hebben. Er zit geen enkele Claire's in Friesland, waar ik woon, en daar baal ik altijd enorm van. Claire's verkoopt dé sieraden die ik altijd zo ontzettend tof vind. Naast de Claire's hebben wij natuurlijk wel een leuke sieradenshop in Friesland, de Six namelijk. Maar dat is ook meer een winkel als je echt naar iets op zoek bent.

Ik was vooral erg benieuwd naar de sale. De prijzen zijn een beetje vergelijkbaar met de Six. Overal hingen posters met 3 halen 2 betalen. Dus ik betaalde voor deze 3 toffe sieraden maar €5,-! En ik kreeg dus dat armbandje van €2,- er gratis bij of andersom.





En ja, dan weer een winkel die wij ook eigenlijk helemaal niet in Friesland hebben. De Tally Weijl. En wauw, wat ben ik ontzettend gek op die winkel. Het is helemaal mijn stijl en ook nog is goed betaalbaar. Eerlijk gezegd viel het mij een beetje tegen, ik had het een stuk leuker verwacht. Er was nog wel een beetje sale. Maar veel croptops en die wil ik eigenlijk nu niet meer gaan kopen omdat de herfst en de winter er weer aan zitten te komen.

Wel kwam ik deze 2 leuke shirtjes tegen in de sale. De zwarte met opdruk heb ik al redelijk vaak gedragen de afgelopen warme zomerse dagen. De top met de vogeltjes en vleugels hangt nog in mijn kledingkast met het prijskaartje eraan. Meer omdat het maat XL is en als ik voorover buig je alles kan zien.




Verder bezocht ik ook een heel klein winkeltje. Maar oh zo leuk weer. De winkel heette ''Madonna'' geloof ik. En alles was in de sale. Ik koos dit superleuke split shirtje uit. De split is nu echt een grote trend en ik vind het zo ontzettend gaaf!

Zie jullie snel weer!
x Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x