Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: Catrice Chocolate NUDES eyeshadow palette


Eind deze week las ik de nieuwste Kruidvat folder die bij de reclame zat. Graag kijk ik dan even naar de make up aanbiedingen, al vind ik het vaak niet echt zo bijzonder. Maar, ik zag dat alle make up paletten van Catrice nu €3,00 per stuk waren i.p.v. €5,00!




Ik kocht dit palette via een aanbieding van het Kruidvat, omdat ze 40 jaar die week bestonden. Mijn kans, om makeup liefhebber, mijn slag te slaan om ein-de-lijk een palette van Catrice te kopen. Want dat werd wel is tijd. Ik heb al eerder veel goede dingen over het Nude palette van Catrice gehoord, maar als ik die zou kopen.. Dan zou het zo standaard zijn. Iedereen heeft dat palette al en dan kan ik er eigenlijk geen uitgebreid review meer over schrijven. En daarom nam ik deze mee!

Dit palette kocht ik vorige week. Het heeft dan ook wel een tijdje geduurd voordat ik goede foto's kon maken. Het was continu alleen maar regenachtig weer, en dan is de belichting ook helemaal grou buiten, niet fijn. Ondertussen, op een regenachtige middag ergens deze week, kon ik snel deze foto's schieten als er wél zon was. En dat heb ik gedaan, hihi.





Zoals je ziet is het echt een heel mooi neutraal, nude palette. De meest palettes vind ik nooit zo geweldig, omdat ze er dan van die felle kleuren in hebben gedaan, die ik dan ook toch niet ga gebruiken. Dit palette komt uit het vaste assortiment van Catrice, het is dus geen LE.



Met 1x swatch!



Met 2x swatch!

Het Catrice chocolate NUDES eyeshadow palette is echt zo'n mooi palette die naar de nude kleuren neigt. De pigmentatie is ontzettend goed. Na 2x swatch zijn de oogschaduws perfect. De kleur is mooi intens, opvallend maar niet te! Ja, ik ben tevreden! :)

Conclusie
Het palette is onwijs goed gepigmenteerd, smeren lekker op mijn huid, zijn romig, en vooral niét korrelig! Ik zeg: zeker weten een aanrader! Ik ga binnenkort zeker nog eens bij de andere paletten van Catrice rondkijken!

Dit Catrice chocolate NUDES eyeshadow palette wordt bij de Kruidvat verkocht voor €4,99 per stuk. Een prima prijs voor zo'n goed palette.

-------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x