Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

New in - Hunkemöller bikini


Af en toe mag ik mezelf wel de Hunkemoller in sturen. Maar dan wel even in mijn armen knijpen, aangezien ik de Hunkemoller echt heel duur vind. Al dagen zat ik op internet te speuren voor een nieuwe bikini. Kwijlend te kijken naar een aantal Hunkemoller bikini's.




Sinds mijn eerste BH van de Hunkemoller ben ik helemaal verliefd op de winkel geworden. De kwaliteit van de BH's zijn zo goed. Ze gaan zo lang mee en slijten ook helemaal niet! En dat mag ook wel voor de prijs die je ervoor betaald..

De BH's zijn niet alleen mijn favoriet van de Hunkemoller, ook de bikini's. Ze zijn altijd zo stevig en mooi afgewerkt. De verslaving werd voor mij alleen maar groter en kon het niet laten om een bikini te kopen. Ik had gauw een nieuwe nodig, aangezien mijn andere bikini te klein was geworden. En toen trok ik mijn portemonnee open, oeps!


Mijn nieuwe bikini heeft een supergave bloemenprint, just the way I like it! Ik zou niet zo snel kiezen voor deze kleur, omdat lichte kleuren mij altijd bleker maken. En daarin tegen vind ik een simpele kleur ook wel weer saai. Daar heb ik eigenlijk niks mee. Dus die bikini's vielen sowieso al af. Waardoor er niet heel veel keus overbleef, aangezien ik een lastige maat heb die niet vaak verkrijgbaar is.


Nadat ik hem aangepast had, hij zat perfect! Ik was meteen verkocht. Ik wilde het liefste een bikini die je op meerdere manieren kan dragen. En die heb ik zeker weten gescoord! Deze bikini kan je zoals een BH dragen maar je kan ook extra bandjes om je nek dragen zodat hij wat steviger zit. En dat vind ik echt heel erg fijn. Ik vind het helemaal niks als een bikini zo los kan schieten, en nu heb ik ook wat extra stevigheid.

Je kan hem natuurlijk ook dragen zonder die extra bandjes, maar dat doe ik liever niet.


Wauw, ik ben zo ontzettende happy met mijn nieuwe aanwinst, al ga ik hier niet heel veel plezier van hebben. Aangezien mijne nog steeds groeien en ik deze bikini in een cupmaat heb gekocht. Maar dat terzijde. Ik vond dat ik het wel verdiend had na het behalen van mijn VMBO diploma.

P.s. Er komen vandaag en morgen 2 extra artikelen online, omdat mijn blog ontzettend hard gaat deze week. En daarom wil ik jullie belonen!

Liefs,
Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x