Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt Douchegel Kruidvat


Yes! Het is weer zover. Eindelijk weer eens een opgemaakt artikel. Want dat is gewoon al veel te lang geleden..




Hij is helaas op. Een lekkere, frisse, douchegel van Kruidvat eigen merk. Ik ben echt teleurgesteld toen er bij de laatste knijpbeurt niks meer omhoog kwam. En ook heel jammer dat ik hem niet weer opnieuw kan kopen, aangezien het een limited edition is.


Dit is denk ik het meest fijne opening die je bij een douchegel kan krijgen. Dit was een prima opening, de douchegel kwam er vrij snel uit en het laat ook niet een vies laagje achter als je net iets teveel uit de fles hebt laten lopen. Ik heb deze toen destijds voor moederdag gekocht. Ik en mijn moeder hebben 'm dus samen opgemaakt.


Ik maak haast nooit zo snel douchegels op. Meestal ben ik een douchegel na 2 weken in gebruik de geur al helemaal zat. Dan word ik er gewoon misselijk van en wil ik 'm ook niet meer gebruiken. Bij deze douchegel viel dat reuze mee. De geur is niet heel sterk, maar toch wel een geur die je heel diep ruikt. De douchegel heeft scrubkorrels erin en dat maakt het nog fijner om te gebruiken. Echt een goed verzorgend product.

Dit was dan de douchegel die ik recentelijk heb opgemaakt.

Welk product heb jij als laatst opgemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x