Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Action horloge.


Een paar weken geleden kocht ik een horloge bij de Action. Gewoon simpel, om uit te testen. En voor dat geld kon ik hem al helemaal niet laten liggen, lees je mee?



Ik heb eigenlijk niet zo veel verschillende horloges voordat ik deze kocht gehad. Ik ben niet zo'n "horlogedrager". Deze horloge deed me denken aan OOZOO' horloges, die flink wat geld kostten.. Voor dat geld kun je denk ik wel 3 horloges van de Action kopen. Maar als je je dan afvraagt wat de kwaliteit van de Action is, die is soms heel slecht, maar deze keer.. wie weet! :)


Er zijn flink wat verschillende horloges verkrijgbaar bij de Action. Ik heb gekozen voor deze omdat de kleur grijs, zowel overal bij kan staan. Grijs vind ik een mooie, subtiele kleur, én supergemakkelijk te combineren!


Het horloge is gewoon alleen verkrijgbaar in one size, 1 maat. Het horloge kost €3,99. Ik vind het een prima prijs voor een horloge van de Action. Er zijn ook o.a. varianten verkrijgbaar met diamantjes aan de zijde, maar dat is niet zo mijn ding.. Voor €3,99 heb je dus al een horloge van de Action. Wat ik fijn vond is dat hij goed om mijn pols paste. De beschikbare gaatjes die erin zaten waren echt perfect, de juiste maat.


Het horloge is niet waterdicht, de batterij gaat trouwens heel gauw leeg.. En natuurlijk is de kwaliteit van het bandje ook niet heel erg goed. Een belangrijk punt op zich, verder zit alles stevig vast.

Ik ben eigenlijk wel heel tevreden over dit horloge. Ik vind de kleur heel leuk. Ik draag 'm vaker, omdat hij gewoon heel fijn aanzit, en als hij kapot gaat, maakt het niet zoveel uit, want hij kostte toch maar €3,99.

Wat vinden jullie van dit horloge?
Hij is te koop bij de Action voor €3,99.
---------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x