Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Update april!


Ook vandaag heb ik weer een korte update voor jullie! Zo nu en dan doe ik even een update van wat er komen gaat!



Jullie weten vast nog wel dat ik een keer in een artikel heb gezegd dat ik binnenkort naar Parijs ga. Nu over ongeveer 1 maandje. Ik heb er echt onwijs veel zin in, jullie kunnen waarschijnlijk een grote Parijs shoplog verwachten. Daar zijn we natuurlijk nu nog lang niet, maar tussendoor komt er deze week ook nog een andere hele leuke collective haul online! Ik ben wezen winkelen in verschillende leuke steden, o.a. in Den Haag en Rotterdam!

Nu ik het trouwens ook wat rustiger heb met school, ga ik veel meer tijd steken in mijn blog. Ik denk dat jullie het al gemerkt hebben, er komen veel meer artikelen online dan normaal. Nu merk ik echt wel dat als ik ongeveer 4 artikelen per week plaats, dat ik meer volgers krijg en meer weergaven!

Natuurlijk, daar boven op heb ik nog wel school, volgend jaar ga ik naar mijn examenjaar! Maar dat duurt nog wel een tijdje, gelukkig haha. Dus, ik ga van 2 tot en met 6 juni naar Parijs! Ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn blog, maar ik weet dat ik beter kan!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x