Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tag: Lezen!


Jeej! Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie. Jawel, over boeken, lezen en alles wat daarmee te maken heeft! Deze leuke Tag kwam ik tegen op internet. Lees je mee?



Ik kreeg steeds een stelling met 2 woorden en dan mocht ik er eigenlijk maar 1 kiezen. Ik hoop dat je het leuk vind! :)

------

Ebook of echt boek?

Deze vond ik vrij lastig om te antwoorden.. In eerste instantie ga ik voor een echt boek, omdat je hem "echt" in je handen vast kan houden. Maar aan de andere kant, ik heb nog nooit een Ebook gehad dus dat lijkt me aan die kant ook wel erg fijn.. 

------

Zachte of harde kaft?

Uhm.. Ik ga dan toch voor de harde kaft, die boeken zien er vaak wat mooier uit. 

------


-------

Fictie of non-fictie?

Argh.. Weer zo'n lastige stelling. Ik mag helaas niet voor allebei kiezen, dus kies ik voor Fictie. Ik vind het geweldig om echt gebeurde verhalen te lezen. Het is toch wat meer "echt". 

------


------

Harry Potter of Twilight?

Oei.. Neehoor haha, ik vind het allebei verschrikkelijke boeken, sorry voor de mensen die het wel leuk vinden! Helaas geen van beide, en als ik wel écht zou moeten kiezen, dan kies ik toch voor Twilight. 

------

Geleend of gekocht?

Oh jee! Weer zo'n lastige stelling, ik denk dat ik toch kies voor gekocht, omdat je je dan ook niet zo gehaast hoeft te voelen om het boek zo snel mogelijk terug te brengen op een bepaalde datum. En je kan hem zo vaak lezen wanneer je wil en kan!
------

Boekenwinkel of online bestellen?

Heel makkelijk. Boekenwinkel! Ik vind het geweldig om in een boekenwinkel te sneupen bij verschillende boeken. Je kunt van alles even de binnenkant bekijken, en de samenvatting even lezen. 

------


------

Zwaar en dik of kort of lief?

Dat verschilt over wat voor onderwerp het gaat. Als het een verhaal is dat vanaf het begin echt spannend is, dan ga ik voor een zwaar en dik boek. Fantastisch om je in een verhaal te verdiepen!

------

Romantisch of actie?

Deze vind ik heel gemakkelijk. Sowieso zou ik kiezen voor Romantisch. 

------

En jij? Waar zou jij voor kiezen? Laat het me weten in de reacties, ik ben zeer benieuwd naar je antwoord! ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x