Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Spam je blog!


Deze "periode" als het ware ben ik minder actief met mijn blog bezig. Vandaar vandaag een leuk artikel waar je eigen blog lekker mag showen!


Mijn meivakantie begint inmiddels al bijna, over een weekje.
Normaal gesproken vind ik het een beetje onfatsoenlijk als je zomaar je blog gaat showen in de comments. Maar vandaag mag het van mij! Plaats een "comment" of reactie met de link / URL van je blog en vertel er bij waarom jou blog een bezoek waard is! Als mijn meivakantie voorbij is, kan ik lekker bijkomen van die drukte en jullie leuke blogs lezen! :)

----------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

  1. Lief dat we mogen spammen. Op mijn beauty & more blog vind je veel reviews, looks, outfits filmpjes etc etc. Er staat nu een winactie online en binnenkort kun je een LE Sleek palette winnen. Kom je snel kijken op http://www.ceetje.nl ? Liefs Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog komt nailart voorbij zoals louboutin nails of disney nails of gewone notd. Ook schrijf ik over beauty producten en laat ik je mee genieten van mijn shoplogs. Zo nu en dan heb ik een budget tip voor je en ik heb net mijn eerste winactie gehad. Neem een kijkje en laat vooral tips of tops achter, lijkt me leuk.
    http://mandybos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x