Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Fogan blush!


Geen enkele vrouw kan genoeg krijgen van make up. Echt, ik heb genoeg blushes, maar dan zie je er een, en dan denk je "die zie ik vast nooit meer", meenemen dus!



Vandaag review ik een Fogan blush voor jullie. Dit is mijn twee Fogan product, een tijdje geleden kocht ik ook een mintgroen lakje. Die me trouwens erg goed bevalt! Kijk je mee of mij deze bevalt?


Deze blush heet nummer 04 en jammer genoeg geen naam. Fogan heeft volgens mij bij de "standaard" blushes zelden een naam bij het nummer. Fogan kun je helaas niet zo "normaal" in de winkels kopen. Het is in Nederland alleen online te verkrijgen via www.fogan.nl.


Het is een lekker fel zomers kleurtje, vaak vind ik zulke felle kleuren niet mooi als blush.. Maar deze vind ik toch stiekem wel heel erg gaaf! Dit soort felle kleuren maken een look net iets leuker!


Het is een erg fijne blush die goed aanbrengt. Wel af en toe komt er wat te veel pigmentatie af.. Maar met een beetje oefenen gaat het wel lukken! Heb een lange tijd even geen blush opgehad omdat mijn huid heel onrustig is. Maar het word wel weer eens tijd om daarmee te beginnen. Voor een normale prijs vind ik deze zeker een aanrader!

Deze blush is verkrijgbaar via www.fogan.nl , maar helaas niet meer in deze kleur verkrijgbaar!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x