Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence effect nail polish.


In mijn Kruidvat heb ik helaas maar 1 Essence schap, maar nu er een nieuw assortiment aan de gang is, zijn deze gelukkig wel beschikbaar! Ik was blij toen ik deze meenam om te testen! :)



Ik nam er trouwens gelijk 2 mee, ik twijfel of ik over die andere ook een review zal schrijven, omdat die op zich best wel op deze lijkt. Ik was erg enthousiast over hoe dit lakje eruit ziet, hij deed me al gauw denken aan Sally Hansen. Die heeft ook een lijn met dit soort 'hagelslag' lakjes.


Als eerst even kijken hoe dit lakje eigenlijk heet.. Wel vind ik het gauw fijn dat Essence nummers én namen heeft. Het is nummer 19 'Bird of paradise'.


Ah.. hier baal ik van en had er niet echt op gehoopt eigenlijk.. Een prachtig lakje met zo'n dekking. Natuurlijk is het dan wel een topcoat, dus een lakje die je al over een kleur heen doet. Maar deze dekking.. De textuur op je nagels vind ik er wel echt cute uitzien. Ondanks de dekking niet helemaal voldoet aan mijn wensen, is het een heel leuk lakje.

Dit lakje is te koop bij 1 schap van Essence, of eventueel bij een extra schap voor €1,89. In totaal zijn er geloof ik nog wel 4 andere versies van deze lijn.

Wat vind jij van deze lakjes?
------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x