Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Sally Hansen nagellak review.


Tja.. jullie weten inmiddels vast wel dat elke vrouw/meid niet genoeg van nagellak kan krijgen! Ik ben dol op nagellak! Ik probeer gerust nieuwe merken uit, het liefste het hele jaar door!



Action heeft onlangs nieuwe producten in het assortiment uitgebracht. Deels bestaande uit Sally Hansen nagellakjes die je kunt kopen voor €1,00 per stuk. O.a. ook stripers kun je halen van Sally Hansen. Wow! Ik stond gisteren versteld van de hoeveelheid keuze die ik had uit kleuren. Ik kocht deze mooie blauwe, en probeerde 'm uit!


Het idee dat ik bij dit nagellakje had is simpel: een goed dekkende nagellak die lang blijft zitten. Sally Hansen heb ik de laatste tijd heel veel voorbij zien komen. Een voorbeeld, die mij heel fijn lijkt, is de fuzzy coat. Dat is een topcoat die je over je lak heen doet, dat het net lijkt als of je met je nagels in de "hagelslag" hebt gezeten. De pret kon beginnen, toen ik het eerste laagje aanbracht!


In het flesje zit bijna 15 ml, wat ik bovendien meer dan genoeg vind voor een flesje nagellak..


De nagellak is echt prachtig. Hij dekt eigenlijk al in 1 laagje, maar het is natuurlijk net iets mooier als je er een tweede laagje over heen doet, blijft het ook wat langer zitten! Ik ben dol op deze kleur, want zo'n kleur heb ik nooit eerder gehad.

Tadaa! De nagellak dekt echt fantastisch! De kleur komt mooi uit op de camera, want in werkelijkheid is hij precies zo.

Kortom, de nagellak is absoluut prachtig, ik zou er snel nog een halen.

De Sally Hansen is verkrijgbaar in meerdere kleuren, ze kosten €1,00 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de Action.
Is dit misschien iets voor jou?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Fijn dat hij al in 1 laagje dekt, klinkt erg goed en ziet er goed uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x