Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn everyday bakje! #2


Vandaag ga ik jullie mijn everyday bakje laten zien. Merendeels zijn het budget producten.



Dit is een tweede versie, al een hele tijd terug heb ik ook mijn everyday bakje laten zien, maar die was zo oud geworden, dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuwe!




Dit is het eerste product dat ik vrijwel echt dagelijks gebruik. De BB Cream Skin foundation van de Action. In kleur "Light". Deze BB Cream gebruik ik op mijn hele gezicht, en mijn halve hals. In het begin vond ik de BB Cream er een beetje geelachtig uitzien, maar nu ik hem dagelijks gebruik wordt het minder en valt het eigenlijk niet meer op. Wel is het een foundation die niet goed dekt, dus eigenlijks zou ik er nog concealer bij moeten gebruiken, maar die van mij is op dit moment op..



En dan mijn favoriete poeder. Dit is de Essence All About Matt Fixing Compact Powder. Zo hé, in een keer een hele mond vol haha. Deze is echt ideaal voor over je foundation. Hij is transparant op je gezicht, dus je ziet hem niet als een witte laag op je gezicht of iets.. Zeker een budget tip!


Dan gebruik ik natuurlijk een oogschaduw basis. De wel bekendste van Essence! Ik gebruik deze ook echt heel veel. Op dit moment draag ik vanwege het warme weer niet zoveel oogschaduw, maar ik gebruik deze ook graag onder mijn eyeliner als basis. Dit is de I love stage eyeshadow base van Essence.


Oopsie.. bijna vergeten! Bij de poeder hoort natuurlijk ook een poederkwast, hierbij een hele fijne budget Powderbrush van Essence.




De eyeliner die ik op dit moment gebruik is de Waterproof eyeliner van Max & More. Action dus, alweer haha. Dit is zo'n eyeliner die je met een kwastje moet aanbrengen. De pigmentatie is echt geweldig!



Dan heb ik hierboven een mascara. Waarvan de verpakking al helemaal zwart is van de mascara resten. Dit is gewoon een hele mooie, en fijne mascara van Essence. Nog steeds te koop trouwens!



Om te beginnen met dit fijnste lipproduct EVER! Dit is Babylips in "Pink Punchy"! Lekker fel roze op je lippen, geeft verzorging, doet alles, wauw. Perfect deze!


Dan heb ik hier mijn wimperkruller. Op zich niet heel erg nodig, maar ik wissel het soms wel af. De ene keer wel, en de andere keer niet. Dit is een wimperkruller van de Primark. Heel erg fijn. Hij krult je wimpers mooi, maar bij mij, 1 nadeel.. Als ik te vaak mijn wimpers krul, dan gaat mijn wimpers op een gegeven moment heel erg pijn doen, en dan gaan ze afbreken.. Niet te vaak gebruiken dus!



Ook heb ik een oogpotlood die ik regelmatig als eyeliner gebruik. Deze eyeliner heeft een goede pigmentatie, werkt fijn en blijft lang zitten!

Dit waren eigenlijk mijn everyday producten die ik op dit moment gebruik. En natuurlijk, gebruik ik niet alles elke dag, de ene dag heb ik zin in een oogschaduw look, de andere dag niet.. En de ene dag wil ik die mascara en de andere dag een andere. Ik hoop dat je het leuk vond!

Mocht je nog vragen hebben over een product of iets anders?
Stel ze gerust in de reacties! 
---------------------------------------------------------------------------------------------

9 opmerkingen:

  1. Zitten een aantal dingen bij die ik ook met veel plezier gebruik. Voornamelijk van Essence.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg fijn uit! En leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Essence is inderdaad een heel fijn budget merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nawh, das lief! Ik ga je terugvolgen :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mascara van Essence vind ik ook echt ontzettend fijn! Die is bijna net zo goed als mijn Max Factor mascara :D En dat zegt heel wat hihi! En Babylips.. Die gebruik ik standaard iedere dag :D Leuk om te zien zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mascara van Essence is heel fijn he! X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x