Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

2 MAX lipsticks


Bij Action verkopen ze het goedkoopste cosmeticamerk MAX. Ideaal, want Action laat zien dat je niet per se veel geld moet uitgeven aan make-up!



Toen ik een paar weken terug bij Action langsging, zag ik deze 2 lipsticks in mooie kleuren. Ik besloot deze mee te nemen en te reviewen voor jullie! Over de verpakkingen ben ik niet erg tevreden, omdat ze er best wel goedkoop uit zien. Zijn ze zo goed als ik denk?


De MAX lipsticks worden per 2 stuks verpakt voor €0,89. Dat komt neer op nog geen 1 euro per 2 lipsticks!



De swatches zien er veelbelovend uit! Foto 1: Raspberry. Foto 2: Marrocan Rose.

Raspberry







Raspberry is een donker, roze kleurtje. Het geeft veel pigment aan, en voelt romig aan op mijn lippen.

Marrocan Rose





Marrocan Rose is een lichtroze, frisse kleur. Een klassieke een! De naam zegt het al: Rose. Een kleurtje die ik niet gauw zou dragen in de winter, meer voor in de lente!


Ik vind Raspberry net wat mooier dan Marrocan Rose, omdat ik in deze tijd wel wat van donkere kleuren houd. De MAX lipsticks kosten maar €0,89 en worden per 2 stuks verkocht. Je kunt MAX kopen bij de Action.

Heb jij goeie ervaring met de Action MAX lipsticks?

See ya tomorrow! 
Fardau Bakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x