Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Top 5 kerstfilms!


Het duurt niet heel lang meer dan staat kerstmis al weer voor de deur. Voor de meeste mensen, en ja, ook van mij, hun favoriete dagen van het jaar!



Gelukkig heb ik geen enkele stress om kerstmis. Wij vieren het namelijk niet. We doen elk jaar weer wat anders. De ene keer gaan we naar familie, de andere keer eten we gewoon thuis met het gezin iets speciaals.

Tijdens deze leuke dagen vind ik het fijn om in de avond al mijn kleding uit te doen, een warme onesie aan of een fleece dekentje over me heen te gooien. Eigenlijk is dat ook wel wat je elke avond van het jaar wel kan doen. Maar als het winter word houd ik er wel van om het dan extra gezellig te maken met wat kaarsjes bijvoorbeeld. En, de kerstboom geeft natuurlijk ook een warm gevoel met zich mee!

Er zijn duizenden kerstfilms op de hele wereld, op kerstmis op televisie. En vandaag geef ik jou mijn top 5. Ze staan in de volgorde van nummer 1 tot en met nummer 5. Nummer 1 vind ik dus de leukste. Maar dat hoeft dan niet gelijk te betekenen dat ik nummer 5 het stomste vind!

1. Home Alone.
2. Home Alone 2.
3. Frozen.
4. The Polar Express.
5. Ice Age Christmas Special.

Niet alleen deze kerstfilms zijn altijd heel leuk om op kerstavond te zien. Ook familiefilms zou je gewoon kunnen kijken.

Wat kijk jij graag op kerstavond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x