Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

VANAF MORGEN: #CHRISTMASWEEK


Welkom bij dit extra artikel op zondagavond! Ik heb een korte mededeling voor jullie. Dat betekent..



Dat ik vanaf morgen mijn Beautyvanmij Christmasweek start! Yes! Ik heb komende week, van maandag tot en met zondag een artikel voor jullie. Ik dacht, ik doe alvast een aankondiging, aangezien ik er echt superveel zin in heb!

Voor deze Christmasweek heb ik helemaal niks in het vooruit gepland, dit houd dus echt in dat ik elke dag fotografeer en een artikel online gooi! Dus bij deze, hij begint vanaf maandag!

Nou, wat kan je eigenlijk verwachten aankomende week? Onder andere ga ik 2 dagen vloggen in foto's! Ik merk dat dit artikel super vaak ontvangen word. Wanneer dit online komt, is nog een verrassing. Verder heb ik ook nog een Sleek review op de planning staan. En zondag, ja zondag ben ik jarig!

Blijf zeker iedere dag even kijken, want ze worden allemaal heel erg leuk!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x