Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Christmas present: Sleek Oh so Special Palette | Review



Al een aantal weken terug zat ik op internet te zoeken voor een mooi Sleek palette. Hij staat al zo lang op mijn wishlist..



Als grote liefhebber van make up ben ik in 1 oogopslag verliefd geworden op dit Sleek palette. Zo'n week geleden stond ik voor de DA drogist, en er stond een bord buiten: 20% introductiekorting op Sleek make up. Ik dacht geen seconde na en moest wel even naar binnen stappen! Toen ik dit palette zag, wist ik het meteen; deze kan ik gewoon écht niet laten liggen!


En dan is het eindelijk zover. Ik heb me in kunnen houden tot vandaag, de 26e van december. Ik heb dit palette als kerstcadeau voor mijzelf gekocht! Om een andere reden had ik dit palette sowieso niet mogen kopen.



En in die verpakking zit dit prachtige oogschaduw palette in. Op de verpakking al ben ik verliefd. Een mooie, basic, neutrale verpakking!



En zo ziet de binnenkant eruit. Er zit geen kwastje bij, een voordeel eigenlijk. Want die gebruik ik bijna nooit. Er zitten wat matte maar ook glitterige oogschaduw kleuren in dit palette.


Bow - Organza - Ribbon - Gift Basket - Glitz - Celebrate -- Pamper - Gateau - The Mail - Boxed - Wrapped Up - Noir

Wauw. Ik ben er echt stil van. Wat een pigmentatie! Er zitten zo'n 3 shimmery kleuren in. Verder zijn ze allemaal matte. Een aantal kleuren liggen ook echt dicht bij elkaar.


Al met al, een palette waar ik ook echt heel erg tevreden over ben. De verpakking is al verleidend en de inhoud is ook erg mooi. Sleek had het palette misschien met wat meer donkere kleuren kunnen vullen, maar ook hiermee kan ik vast mooie looks maken.

Dit Sleek Make up palette kost €10,50 en is verkrijgbaar bij de DA drogist, bol.com en sleekmakeup.com!

Heb jij ook een oogschaduwpalette van Sleek?

------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x