Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Met pailletten het jaar uit!


Wat moet ik nou eigenlijk aan op oudjaarsavond? Waar staan die hakken eigenlijk goed bij? In dit artikel geef ik inspiratie voor outfits met pailetten! Ontzettend gaaf in combinatie met oud en nieuw! 






Of je nou gezellig met je vrienden en vriendinnen op de bank het viert of met je familie uitgebreid thuis, het is in elk geval fijn om een outfit te dragen waar jij je goed in voelt. En feestelijk natuurlijk! 

Als ik aan feestelijk denk, dan denk ik aan glitters en pailletten! Je feestelijk voelen in je favoriete outfit is natuurlijk een zorg minder. Blazers, jurkjes, hakken etc.. zijn heel geschikt voor een feestje. 

Hoe ga jij er morgen uit zien met oudejaarsavond?

Bron foto 1, 2, 3, 4

-------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x