Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My Christmas Holiday in Pictures | 23 december 2015


Deze week heb ik elke dag een artikel voor jullie. Gespannen. Waarom? Daar kan ik heel kort op zijn: plannen, plannen!


Gelukkig gaat alles tot nu toe heel goed, ik heb vandaag, 23 december, een dag uit mijn kerstvakantie voor jullie. Heerlijk vakantie! 


*Gaap*, goedemorgen. | 09:57. 

Mijn eerste officiële woensdag in de eerste vakantie week is begonnen! En toch moet ik eerlijk zeggen dat het al heel lang vakantie voor me voelt. En dat ook misschien wel, aangezien ik niet veel uitspook op een dag in de vakantie. Ik verlang zo erg naar kerst en mijn verjaardag!



Mijn ontbijt stelde eigenlijk niet veel voor. Normaal drink ik een beker melk, zoals vanochtend, maar eet ik er 2 à 3 broodjes bij. 


Verwarming aan in de badkamer.. Anders is het mij veel te koud tijdens het douchen!


Tussen al die (saaie) reclamefolders van vorige week vond ik een aanbieding van de Etos waar ik eigenlijk wel aan mee wou doen! Op dit moment kan je 3 shampoo's van Andrelon krijgen voor €5,00! Echt een vet goede deal. Daarom ging ik vandaag even langs de Etos om ze te halen. De Natuurlijk Puur heb ik nog nooit gehad, ben dus erg benieuwd hoe mijn haar hier op gaat reageren. Review volgt nog! 


En ja, het weer was weer grauwig en koud.. Ik woon in Friesland en echt waar, het is hier in de winter alleen maar grauwig met geen enkele zonneschijn. Daar baal ik soms wel heel erg van, omdat ik dan slechte belichting heb tijdens blogfoto's maken. 


Afgelopen week had ik twee nieuwe shirtjes gescoord bij de C&A, je ziet ze hier misschien wel tussen hangen. Het zijn 2 gestreepte basic shirtjes, met een bordeaux rode kleur en een soort van mosgroene. Ze kostten normaal €7,90 en ik kreeg er ook nog is 25% korting op! Geen geld dus. 

En natuurlijk koos ik kleding uit wat ik aantrok vandaag.


Ik droeg vandaag een blauw shirtje, met een glitter opdruk waarop staat: smiles are for free. Dit shirt heb ik al een tijdje, maar hij zit gewoon heel lekker! Verder droeg ik een boyfriend jeans van Outfitters Nation, deze heb ik nu zo'n jaar denk ik. Hij zit erg baggy, met een laag kruis en heeft geen knoop maar 2 touwtjes waarmee je de broek vastmaakt. Met natuurlijk, mijn basic zwarte Vans eronder! :)



Ik was vanochtend ongeveer om een uur of 10 klaar met alles. Even met het hondje naar buiten, yes! Ik vind het altijd zo fijn om een wandeling te maken. Natuurlijk is het een stuk fijner als het wat mooier weer is, in zowel de zomer als de lente. Maarja, ik heb het niet altijd voor het zeggen. 

En, mijn nagellak zit er gewoon nog steeds op! Ik heb dit gelakt afgelopen zondag, en ik heb hier zelfs mee gewerkt achter de kassa. Essie, i love you. Review staat al online deze week!



Toen ik de hond had uitgelaten, ben ik even met mijn moeder langs de vriendin van mijn opa gegaan in het verzorgingstehuis! Even wat beneden in de kantine gedronken, en veel gepraat. Was leuk! 



En ik genoot thuis lekker van het zonnetje in huis! (enmetsaaiereclamewaarniksinstond)


Maandag avond hebben mijn ouders alvast mijn verjaardagscadeau besteld, zodat hij net voor kerst binnenkwam! Ik was dinsdag gelukkig thuis, dus kon ik het pakketje zelf aannemen. Het is een nieuwe laptop! :) Oja, ik ben zondag trouwens jarig. 


En ook ik haalde nog even de laatste kerstdiner etenswaren in huis! Boodschappen doen vind ik helemaal niet erg. Maar het was nu echt wel heel druk in de winkels, zucht.. 




En toen ben ik aan het eind van deze middag met het hondje weer even naar buiten gegaan. Ergens zag ik nog een beetje de zonsondergang, maar die was eigenlijk al bijna zo goed als weg. Jammer! Ik vind het echt leuk om te fotograferen namelijk. 



Het fijne was wel weer dat ik nadat ik de hond had uitgelaten, lekker onderuitgezakt youtube kon kijken met een bakje koffie erbij. 


Jaaaaaaa! Het is echt waar, ik heb een DYTG kaartje mogen bestellen. Echt, een droom die voor mij uitkomt.. Als je niet weet wat de DYTG is, kijk dan even op google! :)


Maar, nadat ik onderuitgezakt op de bank had gechilled met mijn laptoppie, was het weer tijd voor mijn wekelijkse training op de sportschool! Ik doe elke woensdag avond Zumba. Heerlijke training gehad!


Het is officieel jongens: Serious Request 2015 is al weer bijna aan z'n einde. Een paar jaar terug was ik hier echt helemaal verslaafd aan en keek ik er elke dag naar als ik die kans kreeg. Nu denk ik, laat maar gaan. Ik lees de speciale dingen toch wel weer terug op facebook. 





En, ja, ik heb alweer een lipstick gekocht. Oeps! Er was 25% korting op de lip producten van Etos eigen merk, en kon deze mooie eigenlijk niet laten liggen.. :o


En dan nu: genieten van kerstmis en mijn verjaardag! Proberen om goed te plannen voor de artikelen. Ik denk dat het wel moet gaan lukken. 

Is deze week voor jou ook zo'n rustige week?

Liefs Fardau 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x