Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn 5 favorieten van december 2015


Eindelijk is het zo ver, we hebben kerstmis en mijn verjaardag gehad en nu staat oud en nieuw voor de deur! Ik kijk er vol naar uit..



Het leukste: al dat vuurwerk! Wij kopen eigenlijk nooit vuurwerk, de mensen in de straat steken genoeg af. Laten we hopen dat er snel sneeuw komt! Ik heb zoveel leuks ontdekt deze maand. Vandaag zie je mijn 5 favorieten van december 2015!


Hierboven zie je mijn 5 favorieten van december! Het zijn stuk voor stuk echt pracht producten. 

1. Essence Eyebrow pencil.
2. Rimmel London Match Perfection Foundation.
3. Catrice Intensif' Eye wet & dry eyeshadow.
4. Essence Lipstick.
5. Catrice Multi Colour Blush. 

Rimmel London MATCH Perfection Foundation
Review 




Als eerste een favoriet waar ik echt helemaal gek op ben. De Rimmel London MATCH Perfection Foundation. Het is een foundation die perfect bij mijn huidskleur past. Ik kocht deze foundation een keer bij een aanbieding bij de DA drogist. Die ging toen destijds bijna failliet hier bij mij in de buurt. 

- Rimmel London MATCH Perfection, €13,49, te koop bij DA Drogist.

Essence Eyebrow Designer 04 Blonde



Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik nog nooit mijn wenkbrauwen heb gedaan. Ik schaamde me soms wel een beetje, als de haartjes ongelijk of gewoon veel te dik waren. Misschien deed ik dit niet omdat het er dan strak uit zag, of omdat mijn pony er eigenlijk over heen hangt. Vroeger heb ik het dus nooit gedaan. Tot dat ik 2 weken terug in een Kruidvat stond met een 2e groot Essence schap. Ik zat wat bij de eyebrow producten te kijken totdat ik deze tegen het lijf aanliep. Ik heb hem meegenomen en ik heb er ook eigenlijk nog niet spijt van gehad. Ik gebruik het nu echt elke dag. 

- Essence Eyebrow Designer, €1,59, te koop bij Kruidvat met 2e extra Essence schap.

Catrice Intensif' Eye Wet & Dry Eyeshadow




Wie is er tegenwoordig geen fan van shimmery oogschaduw nu oud en nieuw er aan komt? I love shimmery eyeshadows! Voor mij kunnen mijn oogleden niet genoeg glanzen, en met deze oogschaduw van Catrice gaat dat heel gemakkelijk. Ik zou niet meer zonder kunnen.

- Catrice Intensif' Eye Wet & Dry Eyeshadow, niet meer te koop! 

Catrice Multi Colour Blush 




Ik schreef laatste zomer een artikel over deze prachtige blush. 060 Strawberry Frappucino by Catrice. Ik ga nergens meer heen zonder deze blush op mijn wangen!

- Catrice Multicolour Blush, is niet meer te koop!

Essence lipstick 04 On The Catwalk






Het duurde een tijdje voordat ik deze lipstick durfde te dragen in het openbaar. Maar wat ben ik er nu dol op geworden! Het is ongeveer mijn enigste rode kleur uit mijn stash. Ik kan er wel naar blijven staren! 

- Essence lipstick, te koop bij het Kruidvat en Trekpleister. 


Zo, dan waren dit mijn favorieten van de laatste maand van het jaar, december! Wat waren jouw favorieten?

P.s.: volg jij mij al?

-------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x