Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Eindelijk een Primark in het hoge noorden?!


Eindelijk was het dan zo ver, iets waar ik al maanden lang naar uitkeek, er werd een Primark geopend in het noorden!



Ik als wonende in hartje Friesland, is het vervelend dat je voor een Primark minstens 2 tot 3 uur moet reizen.. En nu, sinds 17 mei 2016, kan ik zo met de trein binnen een uurtje in Groningen bij de Primark zijn! Echt een droom die voor me uitkomt.. En ik ga er ook nog eens volgende week heen. Maar ik wil jullie eerst de winkel laten zien..


Een nieuw concept dat ik eigenlijk nog niet kende, in de Primark in Groningen hebben ze een speciaal zitje ontworpen waar je kan rusten, maar ook ondertussen je telefoon kunt opladen.. Handig idee!


De schoenen afdeling


De roltrappen, met als wijziging het bord naar alle verdiepingen


Een foto van de kassa's, in totaal zijn er tussen de 40 en de 60 kassa's! Op elke verdieping ongeveer 15 kassa's..


De tassenafdeling


Een foto van de lingerieafdeling, hier ben ik zó excited naar!


De home afdeling


Denim afdeling


Zonnebrillen afdeling!


<3


<3


Een van mijn favoriete afdelingen, de afdeling met leuke canvastassen..


Nog meer dameskleding


Lingerieafdeling


De accessoire afdeling voor heren


De schoenenafdeling


Zoveel mooie schoenen!


De ingang


De mannenafdeling


De accessoire afdeling voor dames


En de kinderafdeling.. 


En de make-up..


Zoveel verschillende accessoires..


Herenafdeling


De kassa


Basicafdeling


De home afdeling


De damesafdeling


Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x