Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Nieuwe kleding! | Bershka en NewYorker


Hallo lieve lezers/lezeressen! Vandaag heb ik een shoplog voor jullie, en deze keer op een andere manier!



Ik heb namelijk een paar items geshopt, bij de NewYorker en de Bershka, maar dit had je natuurlijk ook al kunnen lezen in de titel! En aangezien het mooi weer was dinsdag, heb ik de foto's buiten gemaakt. (Ik plan vooruit ja, haha.)

En wil je meer van dit soort artikels zien? Laat het dan even weten in de reacties. Kijk je mee?

NewYorker





'Monday is cancelled, go home' top €6,95. Hij komt van de mannenafdeling! 

Bershka





"Note" top, €4,95

NewYorker




"Love yourself first" split top, €12,95

Dit was dus alle kleding die ik heb geshopt in de meivakantie, het komt o.a. uit Ede en uit Amersfoort! 

Linkjes van de websites:

Ik vind echt dat deze winkels superleuke kleding hebben, maar helaas hebben wij geen NewYorker in het noorden, en ook geen Bershka in Friesland, alleen in Groningen! Ik ben superblij met de kleding die ik heb gekocht.

Dan wil ik jullie heel erg bedanken voor het lezen! 

Lots of love,

Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x