Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Telefoonhoesje van Miniinthebox


Laatst was het weer eens de tijd om een nieuw telefoonhoesje te bestellen voor mijn telefoon, de HTC One M8S.



Telefoonhoesjes bestellen doe ik eigenlijk alleen maar via Miniinthebox, ja, uit China dus. Waar je zo'n 3 á 4 weken op moet wachten.. En vandaag laat ik je zien hoe mijn nieuwe hoesje eruit ziet, en vertel ik je of ik tevreden ben met de kwaliteit en de service van Miniinthebox.


Via de site van Miniinthebox kun je heel gemakkelijk een hoesje bestellen voor je mobiele telefoon, en ze hebben ook heel veel variaties in de hoesjes. Waaronder uiteraard hoesjes voor o.a. Iphones, Samsung, HTC en nog veel meer.. En zelfs voor mijn HTC One M8S hadden ze een aantal opties, terwijl lang niet alle webshops daar hoesjes voor hebben. Mocht je een HTC hebben en je een hoesje nodig hebt, zal ik dit zeker bij deze webshop doen. Bij mij is er eigenlijk altijd maar 1 optie, een bookcase. Dat is dus een hoesje die helemaal bedekt om je telefoon zit. Aangezien ik erg bang ben dat een hardcase met alleen een achterkantje niet genoeg beschermt, en ik 'm 1x laat vallen en die gelijk stuk is, kies ik liever voor een bookcase. Het hoesje was binnen 4 weken binnen en past gewoon door de brievenbus!


Ik kon kiezen uit een paar leuke printjes op het hoesje, maar voor mij was het al meteen duidelijk dat ik voor deze zou gaan, een witte met een vrolijke bloemenprint. Ook omdat bloemenprintjes altijd wel mijn voorkeur heeft. Je kon kiezen uit meerdere soorten texturen van de hoesjes, deze van mij is bijvoorbeeld van stof gemaakt, maar je kon er ook een krijgen met alleen plastic bijvoorbeeld.







De binnenkant van het hoesje ziet er gewoon neutraal uit, met een kleur van zachtroze. De kwaliteit voelt goed aan. Ook vind ik het heel fijn dat ik er een paar pasjes en geld in kwijt kan! En het hoesje is op een manier ontworpen zodat je je telefoon op een perfecte manier kunt neerzetten zodat je gemakkelijk filmpjes kunt kijken..


Het enige waar ik zelf wel wat moeite mee had, was de levertijd van het hoesje. Nu hoort dit er natuurlijk wel bij, want het moet uit China komen. Ik ben best wel ongeduldig als het erom gaat dat er pakketjes moeten komen, dan kijk ik letterlijk elke dag in de brievenbus. Ook was het hoesje in het begin wat stroef, maar door de dagen heen werd hij wel wat soepeler.

Al met al vind ik het een erg mooi hoesje! Het hoesje kost €6,85,-. Dat is heel goedkoop voor een hoesje als je het mij vraagt.

// Link naar mijn hoesje //

Wat vind jij van mijn nieuwe hoesje?

Dit product heb ik zelf gekocht, is dus niet gesponsord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x