Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog: Bestelling Make up Musthaves


Vorige week plaatste ik voor het eerst een bestelling bij Make Up Musthaves, een webshop met allerlei beautymerken..



Ik ga jullie vandaag mijn geshopte spulletjes laten zien! Kijk je mee?

Eigenlijk sinds ik mijn Beautyvanmij enquête online heb gegooid en alle reacties heb gelezen, besefte ik mij dat ik helemaal niet bezig was met Exclusieve merken.. En als je dat dan leest, dan is het eigenlijk ook wel een feit.

Op allerlei make-up sites had ik wel eens gekeken, maar op de een of andere manier ben ik begonnen bij Make Up Musthaves, omdat ik veel positieve reacties heb gehoord.

Vandaar dat ik besloot om daar is een bestelling te plaatsen. Boven de €40 hoefde je geen verzendkosten te betalen, maar ik vond €40 wel een beetje teveel geld om in 1 keer te besteden aan make-up.. Ik moest me echt inhouden om niet nog meer te bestellen, toen ik allerlei producten in mijn mandje gegooid had kwam ik al uit op €50.. Zucht.. Echt de moeite waard om even een kijkje te nemen op hun site. Ik had mijn bestelling 14 mei 2016 geplaatst en kreeg het op 18 mei 2016 binnen, omdat Pinksteren er natuurlijk tussen zat, en nu mag ik het eindelijk met jullie delen. Joepie!




Je kreeg er een leuk kaartje bij! Erg professioneel, pluspunt.





Een van de dingen waar ik het meest benieuwd naar was, was deze pure pigment van Make Up Revolution.. Ik had wat reviews op de site zelf gelezen, maar ook reviews op internet opgezocht, maar die kon ik eigenlijk niet zo goed vinden.. Daardoor werd ik extra benieuwd! Er was ook nog een pure pigment met een diep zwarte kleur met zilveren glitters, die zag er ook heel mooi uit! Maar nu de zomer eraan komt, vond ik het wat leuker om een zomers kleurtje te kiezen.

Een review volgt binnenkort op Beautyvanmij. 







Een ander product van Make Up Revolution wat ik bestelde is dit mooie lakje! Een heerlijke roze, glitterig lakje. Ik wil wel eens een lakje van Make Up Revolution proberen, dacht ik! Maar het kwam er maar steeds niet van om 'm te bestellen.

Ook hier komt nog een uitgebreide review van online binnenkort. 









Een merk waar ik veel van gehoord heb, veel positieve dingen, maar nog nooit zelf iets van gekocht heb, is Make Up Revolution. Het is een echt budgetmerk met veel producten onder de €5,- Deze blush moet ik nog testen maar hij ziet er prachtig uit voor dat kleine prijsje. Ik ben benieuwd naar de pigmentatie!






Voor deze lipstick van Sleek deed ik eigenlijk een bestelling.. Maarja, dan zie je weer meer leuke dingen en kan je dat ook niet laten liggen!






Tenslotte was ik erg benieuwd naar deze lipstick van Make Up Revolution. De kleur sprak me erg aan, lekker een donkere kleur!

Hier zal ook binnenkort een review van verschijnen!

Dit was mijn gehele bestelling, waar ik zo'n 14 euro voor kwijt was. Is niks toch?! En mijn eerste indruk van deze webshop is zeer positief, alles wat breekbaar was hadden ze goed verpakt in bubbeltjesplastic en er zat ook nog een leuk kaartje bij, zeer tevreden ben ik.. Ik ga hier sowieso vaker wat bestellen!

Linkjes van de producten:
Make up Revolution Eye Dust - Confront - Oogschaduw - Pure pigment 
Make up Revolution Glitter Nail Polish - Love for Sale - Nagellak
Make up Revolution Blush - Now - Blusher
Sleek MakeUp Cream Lipstick - Hot Stuff - Lippenstift
Make up Revolution Lipstick Vamp Collection Rebel With Cause - Lippenstift

Hebben jullie al eens wat bij Make Up Musthaves besteld?

Misschien vind je dit ook leuk:

1. Lookbook: lente/zomer collectie van ZARA
2. Nieuwe klding! | Bershka en NewYorker
3. M.A.C. lipsticks wishlist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x