Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Make-up stash update (voorjaar 2016)


Het lang verwachte artikel: mijn make-up stash update is hier eindelijk, na 2,5 jaar. Sinds ik ben begonnen met bloggen, breid mijn stash zich steeds meer uit.



Jullie hebben er lang op moeten wachten, ik deed mijn eerste make-up stash in mei 2013.. Het is dus al heel lang geleden dat ik mijn stash aan jullie heb laten zien.. Sindsdien is er heel veel bijgekomen, het is bijna niet te vergelijken.



Zo ziet het er op dit moment uit. Ik heb een plank op mijn verwarming staan, en daar staat een grote everyday-routine bakje op. En hier in deze lade heb ik nu al mijn overige make-up in zitten, producten die ik niet elke dag gebruik. En als jullie mij al vanaf het begin dat ik blog volgen, dan weten jullie dat ik eerst maar 1 klein koffertje vol make-up had, en nu al weer bijna 3 lades! Het paste op een gegeven moment niet meer, het was niet overzichtelijk genoeg, daarom heb ik voor deze keuze gekozen, om het zo te doen!




In mijn lade (overige make-up die ik niet elke dag gebruik), heb ik een klein 'hoekje' gemaakt voor al mijn poeders en blushes.




Dan heb ik hier ook een bakje in mijn lade zitten met al mijn paletten. Hier zitten het meeste oogschaduwpaletten in, maar ook een ONLY YOU palette met oogschaduws en vloeibare lipgloss. Mijn SLEEK palette zit hier o.a. in, maar ook mijn 2 nude palettes van de Action, van Max & More. Het bakje raakt overvol, het SLEEK palette pastte er ook bijna niet meer in, nog maar net! Ik moet snel nog een lade aanschaffen..



Dan heb ik hier nog een bakje, deze zit boven het bakje met de oogschaduw en lipgloss palettes. Hier zitten mijn mascara's, oogpotloden, eyeliners etc. in. Mijn meest gebruikte eyeliners zitten in mijn everyday-routine bak, die op de plank boven de verwarming staat. De mascara's die in dit bakje zitten gebruik ik afwisselend, de ene keer de oranje, dan weer de groene..



Hier zitten mijn oogschaduw mono's in, van Essence, Catrice, Max & More. Wat budget vriendelijke producten. Veel Catrice mono's heb ik, die kocht ik vaak uit de kortingsbak van het Kruidvat, maar tegenwoordig is dat echt een rotzooi, alles is opengebroken, of gebruikt..



Dan heb ik hier mijn lip producten. Ik had al mijn lipsticks eerst in mijn everyday-routine bak staan, maar omdat het nu steeds meer word, zet ik daar eigenlijk mijn favorieten in, en de rest in dit bakje. Ook liggen hier lipsmackers in en vooral veel lippenbalsems.




Dan door naar mijn everyday-routine plank! Met heel veel kwasten, lipsticks en eyeliners. De goudkleurige kwasten zijn nieuw, die heb ik zo'n 2 á 3 weken geleden ontvangen van Miniinthebox, een webshop uit China. Ik ben daar verder heel tevreden over, hier komt binnenkort een review van!

Verder zitten er mijn gezichtskwasten in, oogkwasten, foundationkwast en nog een paar lipliners van Essence. (En ja, ik moet ze binnenkort snel schoonmaken, zucht..)


Hier aan de rechterkant van het bakje zitten al mijn all-time favorite lipsticks. Heel veel van Essence, vooral die met de zwarte huls gebruik ik graag op dit moment. Ook staan mijn 2 MAC lipsticks, in de verpakking hier in. En nog een van de Etos en 2 van de H&M.




In het 'hoofd' bakje liggen mijn everyday poeders, dus mijn Essence matte poeder, een mooie highlighter uit de Merry Berry LE van Essence.. Heel mooi vind ik die! Ook staat er mijn favoriete foundation in, een van Rimmel London, deze heb ik ook zo'n maandje geleden opnieuw gekocht voor de 2e keer en hij is nu alweer voor de helft bijna leeg..

Dan heb ik hier ook nog mijn mascara's in staan, en al mijn goede stift eyeliners. Veel van Essence staat hierin!


Naast mijn everyday bakje staan mijn houders voor mijn wattenschijfjes en wattenstaafjes. Gewoon heel simpel, deze komen allebei van de Action.




Als laatste heb ik nog in de onderste lade van mijn 'ondergoed en sokken' kast, de simpele dingen, zoals extra wattenschijfjes, én zit hier mijn review bakje in voor mijn blog! Heel handig vind ik dat, weet ik altijd dat ik nooit iets vergeet om te reviewen..

Dan was dit mijn make-up stash update alweer, van het voorjaar van 2016. Ik heb niet veel make-up, en veel standaard merken zoals Essence en Catrice, maar binnenkort ga ik nieuwe en exclusievere merken proberen zoals Barry M, L.A. Girl etc.!

Meer dan deze lades heb ik niet! Ik hoop dat je het leuk vond, laat het me weten of je ook graag een nagellakstash update willen!

Tot morgen,
liefs!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x