Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Persoonlijke update | Projecten op komst


Ohoh, ik heb het artikel van maandag maar verwijderd.. Op 2 mei kwam mijn Essence lipstick stash artikel online, met maar 3 artikelweergaven..



Waarom verwijder je het dan? Het ging (gaat eigenlijk), op dit moment wat minder met mijn artikelen. Ik heb weinig inspiratie en heb er daarom voor gekozen om een enquête voor jullie te maken, deze hebben jullie online zien komen op zondag 1 mei. Ik heb hier zo'n 9 reacties op gekregen!

Iets meer dan een week geleden heb ik een tussenpauze genomen. Dit was even heel goed voor mezelf, omdat ik mijn school links liet liggen en al mijn tijd stook in mijn blog, wat natuurlijk niet de bedoeling is..

De artikelen die in vorige maand, April 2016, online kwamen, namen qua kwaliteit een heel stuk af.. Ik kocht eigenlijk alleen maar producten van het merk Essence, of een winkel waar iedereen wel kan komen. Want er zit in heel Nederland gewoon een Kruidvat, of een Action. Het artikel zelf is van kwaliteit, die niet hoog ligt!

Ik voel me nog steeds niet oké over de artikelen die ik heb geplaatst in April 2016, het is allemaal té simpel, té gewoon.. En vorige week kreeg ik veel positieve reacties op mijn enquête, maar natuurlijk ook een paar negatieve, en daar wil ik iets mee gaan doen de komende tijd!

Jullie willen hiervan meer zien:

1. Beauty artikelen.
2. DIY'S.
3. Outfit artikelen.
4. Fashion inspiratie.

Binnenkort gaan jullie hier meer van zien, dat beloof ik jullie!
En, hoe gaat het met jullie?

------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x